miercuri, 30 noiembrie 2011

Pe partea cealalta iarba intotdeauna este mai verde

Sa fim seriosi, multi sunt cei ce gandesc asa, dar putini recunosc. Multi sunt egoisti si se gandesc doar la binele lor si doar putini se dau  intr-un final pe breazda dandu-si seama (singuri sau cu ajutor) ca lumea nu devine mai buna daca intorc spatele celor din jur. Bine, daca analizezi titlul vei realiza ca nu este vorba despre egoism…
Am auzit fraza din titlu intr-un film, unul de comedie chiar, si mi-a placut atat de mult incat m-am gandit sa dezvolt un articol intreg. Ideea este ca sunt foarte multe de spus, dar parca putine de scris. Omul este conceput sa isi doreasca ceea ce este imposibil sa aiba. Asta este firea omeneasca, si ipocrit ar fi cel ce nu ar recunoaste. Oricate ai avea, oricat de fericit si implinit ai fii, intotdeauna ceva iti lipseste, iar acel ceva se afla in jurul tau, la o persoana apropiata sau pur si simplu la o cunostinta (asta in cazul in care vorbim despre obiecte). Putem merge si in extrema cealalta, iar in acest caz fiecare femela si mascul isi vor dori ceva putin altfel fata de ceea ce au deja.
Ca sa revenim pe doua picioare, aflati ca am parte in fiecare zi de tot felul de oameni, cu caractere atat de diferite, incat si mie imi vine greu cateodata sa ma detasez din discutia cu unul, pentru a da in mintea celuilalt. Nu-i bai, caci imposibil nu este :) Ma confrunt cu oameni incapatanati, egoisti, ursuzi, dar si cu oameni frumosi, din toate punctele de vedere. Din caracterul acestor persoane as vrea sa fur cate putin, pentru ca in viata este bine  sa ai cate un pic din toate:  e bine sa stii cand sa fi egoist, cand ursuz, cand binedispus si saritor, dar si indiferent.
Si ca sa revin la titlu, ma intreb ce imi pare mie atat de verde pe malul celalalt?! Iarba, evident! As vrea sa am ochii negri si sa fiu o simpatica bruneta creata. A da, si sa nu uitam de Golf-ul dupa care tanjesc de atata timp si pe care cei din jur il dobandesc cu mare usurinta (Golf V, nu altceva). In rest, numai de bine!
Pin It

Un comentariu: