marți, 22 noiembrie 2011

Inventar

Sunt o domnita ce se respecta si mi se pare normal sa am un coltisor al meu ticsit cu tot felul de butoiase, mari, mici cu te miri ce creme, geluri, lotiuni si parfumuri. M-am gandit sa insir pe acilea ce inseamna pentru mine o zi in ale frumusetii taine: de dimineata de cand fac ochisori, pana seara cand adorm ca un porcusor neintors (a se observa diminutivele :D)
Printre lucrurile de care nu ma pot lipsi in nici o zi sunt: lotiunea Lara, lotiunea iluminatoare de la Avon, roll-on-ul Nivea, parfumul si mai nou rimelul.
Nu obisnuiesc sa ma machez mai mult decat este necesar. Nu folosesc baza de machiaj, fond de ten, creme cu melci si placente si alte ciudatenii de acest fel, ce nu pot spune ca nu fac bine, pentru ca nu stiu. In ceea ce priveste tenul, urmez niste pasi foarte simpli de mai bine de 7 ani de zile, si nu am absolut nici o problema: lotiunea Lara (curatare si tonifiere) si lotiunea iluminatoare de la Avon - Total Radiance (hidratare). Si uite asa, urmez cei 3 mari pasi pentru ten: curatare, tonifiere si hidratare. Spre norocul meu, zic asta pentru ca sunt o palida si jumatate, lotiune de fata de la Avon contine niste granule de.. de... ceva ce confera pielii o tenta mai inchisa, exact ca un fond de ten. In ultimul timp am bagat de seama ca nu ma pot lipsi nici de Rimel. La aceasta categorie sunt fanul unui Waterproof de la Rimmel.
Pentru corp folosesc asa: gel de dus Senses Vintage, sapun Protex (nu ma intrebati care, sau ce culoare, ca habar nu am; stiu doar ca in magazin le iau la mirosit pe toate pana il gasesc pe cel ce-mi trebuie), crema de corp de la Avon Care (cea cu bumbac si miere) si nelipsita crema de maini cu glicerina (stiu, suna dramatic acest cuvant "glicerina"), roll-on-ul de la Nivea ce-l caut in disperare pentru ca nu se mai gaseste prin toate magazinele, si unul din multele parfumuri. Pentru unghii, ma dau foarte des cu un lac de la Rimmel. Bine, de fapt nu este lac de unghii, ci este oja inchisa din setul de French. Pentru par folosesc sampon Pantene (o sticla transparenta cu eticheta verde :D) si spuma de la Taft (tubul rosu). Am atins toate punctele? Cred ca da. Luand in considerare ce am scris pana acum, ar trebui sa am o etajera micuta cu doar cateva produse, dar eu am asa:
- 2 geluri de dus de la Yves Rocher,  2 de la Avon si unul de la Sephora;
- 3 roll-on-uri de la Nivea si unul de la Yves Rocher;
- 4 creme de fata de la Avon, toate fiind incepute si chiar pe terminate - sa se tina cont ca vorbesc despre aceeasi crema
- un spray Avon si unul Garnier (nu le folosesc, dar le am acolo pentru zile negre :D);
- o lotiune de corp Avon (una si buna)
- 10 parfumele (Avon, Yves Rocher, Chanel, ArdenBeauty), dintre care mai am un fâs de Chanel Allure pe care-l tin pentru evenimente foooarte mari, gen nunta mea :))
- 34 de oje, impartite astfel: 3 nuante de albastru, 2 de verde, 9 nunate de roz (e greu sa gasesti nuanta potrivita), 11 nuante de "nude" (si aici e greu sa gasesti cea mai potrivita culoare), 4 movuri, un galben, un rosu, un gri, un maro si.. atat. Sper ca ies 34 :D Nu ies, ca am uitat de alb.. Acum ies :P
- A da, sa nu uitam de lotiunea dupa soare, lotiune anticelulita, lotiunea pentru puncte negre, o crema de corp cu cirese, o crema de fata, una de ochi si inca doua chestii de corp, pe care nu le foloseste nici naiba.
- la categoria make-up insiram: 6 rimeluri, 12 luciuri de buze, 6 rujuri, 9 creioane de ochi, 2 de sprancene si unul de buze, un tus pentru ochi, 2 anticearcane, un fond de ten (as fi jurat ca am si o baza de machiaj, dar se pare ca am scapat de ea), 8 truse de farduri si un creion mutifunctional.
Deci si prin urmare, ar trebui sa fac curat! :)) Cu exceptia produselor insirate pe la inceput, cum ca le folosesc zilnic, restul sunt de umpluutura, doar sa-mi faca mie nervi in fiecare sambata cand trebuie sa le iau pe rand si sa le sterg de praf. Dar parca nici nu ma indur sa scap de ele, pentru ca de exemplu, aveam 2 fonduri de ten cumparata acum cateva luni bune de la avon, dar pe care le-am aruncat cam acum o luna juma. De cand le-am aruncat si pana acum, mi-ar fi trebuit de 3 ori. Vedeti de ce fac colectie de asa ceva? Nu se stie niciodata cand, ce si pentru ce iti trebuiesc astfel de lucrusoare.
No hai gata, ca v-am plictisit destul. Ma duc sa fac baita cu noul meu gel de dus care miroase extraordinar: a cafea!
PS: Imi cer scuze pentru greselile gramaticale, cuvintele incalcite si literele ce nu au ce cauta prin anumite cuvinte, dar ma grabesc si nu am timp sa fac corectii. Maine promit sa arunc un ochii pe aceasta minunata poveste. Daca o sa am stare sa citesc asa ceva.
PSS: am uitat un fard de obraz :D + inca unul ce-l am in geanta

Astazi, ceva muzica folk :) (ma, dar parca nu-i folk, sau este??)
Pin It

Un comentariu:

  1. ai revenit in forta :) imi place
    postul asta a fost pe placul meu si m-a facut sa rad. nu esti singura care are atatea sticlute si produse de make-up, si folosesti doar cateva. eu zic sa faci un projet pan (ex: nu-ti cumperi un nou gel de dus, pana nu termini cel putin doua) :D e greu. eu tot vreau sa ma apuc de el dar nu reusesc. n-am ambitie de fapt :) cum sa ma uit in cataloage si sa nu comand nimic??? mai ales ca mi-ai spus k si urmatorul catalog Yves Rocher are oferte tentante.
    iar cand vine vorba de make-up, e o nebunie totala. acum am pus ochii pe o paleta de farduri numai cu nuante maronii (noua obsesie). am spus ca daca o am pe aia, le arunc pe toate din dulapiorul de make-up (ceea ce cred ca nu se v-a intampla in veci pururi, ca exact cand voi avea nevoie de un mov, un verde, nu voi avea de unde sa iau).

    RăspundețiȘtergere