marți, 22 noiembrie 2011

Fuck, vine iarna!

Mai, voi sunteti constienti ca vine iarna?? Eu inca nu mi-am revenit dupa concediul din Turcia, si acum trebuie sa ma pregatesc pentru ger si mocirla?? Nu-i corect!! Am amanat ideea de iarna, dar aseara cand am vazut ca prin centru deja s-au pus ornamentele de Craciun, iar bradul statea sa fie infipt in mijlocul Pietei Sfatului, am renuntat la orice vis si speranta de a mai veni caldura. Bine, e drept ca imediat bate gongul de sfarsit de noiembrie, dar speranta moare ultima, nu asa am fost invatati de mici?! :D
Nu vreau grade cu minus, nu vreau zapada, nu vreau zapada fleoshcaita (sau cum so scrie), nu vreau cojoace multe pe mine si nici bocanci grei de nu-i pot cara! Nu-i corect! Parca se anunta o incalzire globala.. Unde-i?? Nu ca vreau asa ceva, dar nu m-ar deranja ca 12 luni din 12 sa fie 30 de grade CU PLUS. Sunt omul caldurii si urasc frigul. Pisici, ca-s suparata. Catave zile voi fi botoasa, noroc ca maine ies cu fetele si o sa uit de ger, cel putin pentru cateva ore.
Trebuie sa imi caut tzoale calduroase dar subtirele, ca nu vreau haine ce ma fac de o suta de kile, ca nu-mi plac gegile infoiate! Pana mea.. ca de ati stii ce bomban v-ati schimba parerea despre fata draguta pe care o vedeti voi in spatele blogului. Gata, ceva scurt, pentru ca in vreo 2 ore mai revin cu ceva.
PS: Nu-i mai draguta primavara?? I-a uitati-va si voi la poze.. Sunt eu mai weird, sau majoritatea imi dau dreptate? Pin It

3 comentarii:

  1. nici mie nu-mi place mandro, ca vine iarna

    RăspundețiȘtergere
  2. Astia au pus deja pe picioare bradul din P-ta Sfatului!! Totusi, nu-i prea devreme?? Si cum de nu s-a facut mare tam-tam pe la radio si TV, asa cum se facea in alti ani?!

    RăspundețiȘtergere
  3. nici eu nu's omul iernii, insa anul asta mi-am luat in sfarsit ghete de iarna, ca m-am saturat sa imi inghete degetele :) toata lumea spune ca is urate, dar cine merge cu sosetele de vara, scurte pana la glezna incaltata?! :D mai trebe o geaca, dar e vreo 3 mil .... astept reducerile :)
    o tzoala calduroasa, dar subtire??? fleece-ul :D cel mai bun.

    p.s.: au inceput si la tv sa bag mai multe reclame de craciun

    RăspundețiȘtergere