miercuri, 29 februarie 2012

Flori de primavara..

Ador mirosul primaverii, ador zambetele celor ce ies la soare si se bucura de razele acestuia, ador ciripitul pasarilor parca abia trezite din somn... Vine primavara, in mod oficial de pe la 1 martie (desi wikipedia zice ca din jurul datei de 21 martie, eu zic de la 1 ca asa stiu din batrani), dar si in ceea ce priveste caldurica de afara ce sper sa nu ne mai paraseasca (acea caldurica din weekend). Ultimile zile (si din nou: zilele din weekend) au fost o adevarata minunatie. Am zambit de fiecare data cand am iesit afara din casa si asta pentru ca vantul caldut imi mangaia parul; zambeam mereu pentru ca stiam ca s-a terminat cu frigul. Sunt un om al caldurii, din greseala m-am nascut la munte, dar asta poate se va schimba intr-o buna zi...
M-am bucurat enorm ca timp de cateva zile am calcat pe pamant uscat, fara urme de mocirla si fara a ma ferii ca nenea soferul care trece in graba cu masina pe strada ma va implosca din cap pana in picioare cu un amestec fatal pentru hainutele mele, un amestec de zapada topita si sare.. cred.
Pot spune cu incredere ca nasucului meu (cel mare, fir-ar ea de viata) i-a ajuns sa nu simta nici un miros pe afara, doar noxe si atat. Vreau sa simt mirosul florilor de cires (mai e mult pana in aprilie - mai cand infloresc, dar vreau!), mirosul acela de praf cu ploaie (desi il urasc, acum mi-e dor) si vreau sa nu mai port cojoace peste cojoace si cinci mii de perechi de sosete, plus caciula, manusi si fular de abia vad pe unde calc.. Vreau caldura!
Ce bine era daca as fi putut incheia articolul cu un calduros "Bine ai venit Primavara", dar nu pot, pentru ca NINGE SI E FRIG!!!.. in pana mea! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu