vineri, 11 noiembrie 2011

11.11.11

Trebuia sa vina sfarsitul lumii astazi?? Cu ce ocazie?? Sau iar s-a trezit unul cu fata la cearceaf si si-a spus: "Hai sa scot o perla, sa vedem ce se intampla!"? Stiam ca sfarsitul este programat pentru 22.12.2012, dar se pare ca m-am inselat. Sau nu? Da, bine, stiu ca si atunci este trecut in calendar un X mare, iar in dreptul zilei scrie ceva de genul: "Poate astazi avem mai mult noroc!". Sunt uimita de tot acest popor ce da crezare ciudatilor care nu au o viata sociala si care scot astfel de perle in speranta unei bagari in seama.
Pana astazi dimineata, cand mi-am pus castile in urechi si am dat drumul la radio nu stiam ca si ziua de astazi este vizata ca o posibila ultima zi a omenirii, a planetei sau a ce mai vreti voi. De indata ce se intampla ceva straniu si din momentul in care unul se prinde ca data arata ciudat, da de veste populatiei ca gata, sfarsitul este aici si da navala peste noi, din clipa'n clipa.. Si asteptam, si asteptam.. Cine stie, poate ca undeva pe planeta asta chiar exista oameni ce se baricadeaza cu familie si cu provizii garla in cel mai sigur loc, in speranta ca vor fi ultimii supravietuitori.. Un fel de Chuck Norris al unei planete pustii.
Imbecili sunt acei oameni ce fac astfel de presupuneri. Nu cred in sfarsitul dat de o data ciudata. Cred in sfarsitul lumii, stiu ca odata si'odata toate formele de viata vor disparea, dar acest sfarsit nu va avea ca si cauza data din calendar ce arata 11.11.11 sau 12.12.12. Ce bine ca anul are doar 12 luni :))
Recunosc ca sunt depasita de astfel de evenimente si imi pare rau ca nu ma implic si ca nu ma crizez ca persoanele lipsite de viata sociala si care comenteaza aiurea'n tramvai pe forumuri, pe facebook si pe mess despre cum am scapat cu viata si de aceasta data.
Consider ca ar trebui sa ne ingrijoreze mai mult fenomele astea naturale ce sunt cu adevarat stranii, sa ne puna intrebarii bolovanii ce plutesc prin spatiu si ce pot lovi oricand pamantul, foametea, crimele.. Astea sunt motive de ingrijorare, nu 11 noiembrie 2011. Geez ce m-am enervat!! Pin It

Un comentariu:

  1. Si enervata ai ajuns la mine pe blog :))
    N-are nic... oricum sfarsitul s-a amanat pana pe 13.13.2013

    RăspundețiȘtergere