sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Astazi eu nu spun nimic!

"S-a lasat amagitoare noaptea, cuprinsa de un intuneric ametitor..
Se joaca si luna, imi mangaie chipul, sperand sa-si alunge singuratatea..
E trista de veacuri
Desi lumineaza asemeni unui zambet ce-ascunde sute de lacrimi,
Visez in tacere, astern ganduri si soapte.. Ma simt abandonat in tristete..
Incerc sa respir, dar imi lipseste aerul; as vrea sa ascult, dar nu inteleg tacerea.
Unde esti ca sa pot zbura? Un suflet ce-i singur nu oglindeste nimic!
Fara parfum, degeaba si floarea..
Stiu ca ma cauti, am aripile frante..
Grea e magia, cand crezi doar in ea. De ce nu te apropi? Strange-ma-n brate..
Arata-mi lumina, acopera-mi ochii, mangaie-mi buzele ce parca suspina
Otraveste-ma cu dulceata, am sa mor pentru tine.
Sopteste-mi dorinte, doreste-ti in soapta.
Iubeste, alinta, saruta, priveste..
Traieste prin mine, suspina, zambeste, alunga-mi amarul
Uita de lume, de pasii tristi ai singuratati.
Ecoul lor apasator imi inunda timpanele, amortind sufletul
Am ramas doar o flacara in vand, si dor mi-e de tine
Arata-te o data..
Mai mult decat viata, atat te-as iubi!"

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

PS: Nu am fost in stare sa gasesc o melodie potrivita pentru versurile de mai sus... O mana de ajutor?
Pin It

2 comentarii:

  1. citind, mi-am adus aminte brusc de bosquito - 2 maini .....

    RăspundețiȘtergere
  2. As fi recunoscatoare persoanelor ce lasa comentarii mai mult ca oricand daca si-ar lasa si numele. Nu citesc in stele, nici in boluri de cristal si nici in carti de tarot numele celor ce se baga in seama lasand scrijelite cateva cuvinte sub forma de comentariu, in unele cazuri fraze chiar foarte personale. Asadar, ca sa ma fac inteleasa: daca tot te mananca degetele sa scrii lucruri, ai curaj si semneaza-te. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere