miercuri, 23 noiembrie 2011

Aiurelile de miercuri

Cu pasi repezi inaintam spre Craciun. Juma din mine asteapta, dar cealalta jumatate nu. Pai astept pentru ca voi primi cadouri si nu astept pentru ca trebuie sa fac cadouri, ceea ce este un chin pentru mine. Imi place sa pierd timpul la shopping, cumparand tot felul de prostioare pentru cei din jur, dar cu siguranta si acest an, la fel ca si  precedenti, ma voi lasa pe ultima suta de metri cand toti oamenii se vor calca in picioare prin magazine pentru a gasi cadoul perfect. Sau mai bine procedez ca anul trecut, dand banuti familionului, ca-i mai simplu. Stiu, nu asta-i spiritul Craciunului, dar e mai bine si mai simplu.
Si ca tot vorbim de cadouri, i-am adus sefei mele brosurica de la Yves Rocher din care mi-am facut eu comanda si am primit minunatul parfum. Din cate vad pe ea, poti face comanda prin telefon sau trimitand prin posta talonul de comanda, asa cum am facut eu. As vrea sa incerc sa mai dau o comanda, prin telefon, pe numele Kimbozaurului (ca nu-i client Yves) ca sa primesc din nou parfumelul. Sa imi fac un stoc pentru un an :) Va tin la curent daca mi-a reusit manevra ;)) Pin It

Un comentariu:

  1. Iti iese manevra :) eu am dat comenzile telefonic, si am facut pe numele colegilor de munca :)

    RăspundețiȘtergere