duminică, 6 noiembrie 2011

Parfum fin pe o femeie frumoasa..

Nu obisnuiesc sa fac comenzi prin posta din diverse brosuri/cataloage primite si asta pentru ca acum ceva timp mi-am comandat o enciclopedie dintr-un catalog, cu plata ramburs prin posta romana. Nici pana in ziua de azi nu am primit comanda respectiva si nici macar un telefon referitor la comanda mea, si au trecut mai bine de doi ani de atunci. Nu stiu sigur unde s-a impotmolit treaba: la posta romana sau la firma distribuitoare, cert este ca mi-am propus sa nu mai astfel de comenzi pentru ca este destul de stresant sa faci ture la posta o data la cateva zile sa te interesezi de soarta minunatului tau colet.
Astazi, mi-am calcat pe orgoliu si am facut o comanda. De la Yves Rocher. Folosesc cateva din produsele lor si sunt extem de multumita si cum scria mare pe brosura ca pentru comenzi de o anumita valoare primesti parfumul Comme une Évidence gratis, nu mi-a rabdat inima sa nu pun bifa in patratelele produselor dorite pentru a strange valoarea respectiva. Zis si facut. Patratele bifate, plic lipit cu multa pasiune si dat instructiuni simple si clare mamei mele scumpe sa-mi cumpere maine un timbru, sa-l lipeasca pe valorosul plic si sa-l zvarle in mareata cutie rosie din fata postei. Acum vom astepta. Cica se va livra comanda in maxim 10 zile de la primirea acesteia. Va voi tine la curent, caci sunt tare curioasa care va fii deznodamantul. Nu ma astept sa fiu dezamagita pentru ca este o firma mare care banuiesc ca nu se joaca cu nervii clientilor..
Pana una alta, tocmai l-am refuzat pe Kimbozaur ce m-a invitat la o tura prin oras. Chef as avea, dar cand ma gandesc ca la ora 5 deja se intuneca ma las pagubasa si cedez tentatiei de a ma intinde in pat cu un castron mare de seminte (da stiu, nu-s bune, dar din cand in gand imi permit si eu luxul de a manca chestii nesanatoase), cu telecomanda in mana (careia, apropo, i se termina bateriile si ma enerveaza) si a cauta ceva interesant de vazut la TV. Ca orice zi de duminica, nu voi gasi nimic, asa ca ma voi da jos din pat de la caldurica pentru a-mi pune un film.. Nu, nu pun filmul de la incepu ca nu mai are nici un farmec daca nu fac treburile in ordinea insirata mai sus.
Va las cu o melodie draguta, pe gustul meu, dar nu pe al multora. Va recomand si videoclipul, ca-i tare fain.
PS: Danke Bubule.. titlul e insiprat din vorbele tale :)

Arash Ft. Helena - Broken Angel
Pin It

13 comentarii:

  1. eu am primit parfumul de ziua mea, miroase a ..... mister :D ma simt femeie cu adevarat cand ma dau cu el, iar acum datorita tie voi intra online pe catalogul lor sa vad ce as putea sa-mi comand ... care e valoarea?? cat despre ziua de azi? de dimineata dupa cafea, am coborat la magazinul blocului si am cumparat o punga mare de seminte, iar de atunci am vazut 4 episoade de CSI: NY, iar acum ma uit la Margin Call .... interesant, dar incepe sa ma plictiseasca subiectul. la TV eu nu am gasit nimic

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm, m-am uitat pe catalogul online .... nu gasesc unde sa scrie de ce valoare trebuie sa cumpar .... mai astept pana il primesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am mai comandat nimic de la ei prin posta, ci am cumparat direct din magazin. Sper sa nu se piarda comanda, mai ales acum, ca mi-ai zis si tu ca e fain parfumul.
    Valoarea minima ca sa primeste parfumul gratis e de 25 de lei ;))
    Brosurica de la ei am primit-o odata ce am cumparat revista OK. E aiurea ca doar o persoana si o singura data o poti folosi, chiar daca e valabila 6 luni. Din moment ce ai rupt talonul de la sfarsit nu prea mai ai ce face cu ea.. Am intrat si la ei pe site, dar nu am gasit oferta asta pe nicaieri. In schimb de pe site-ul lor imi place la nebunie pledul polar, ala de-l primesti gratis la comenzi de minim 49 de lei..
    Cat despre programul tau de azi, super tare.. Vreau si eu o zi d'asta in care doar sa ma relaxez si sa ierd timpul aiurea facand ture intre pat si bucatarie..

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe brosurica asta de am primit-o eu, scrie undeva mic intr-un colt ca este valabila doar pentru cei ce nu sunt clienti Yves Rocher. Deci probabil daca esti abonata la newsletter-ul lor, sau te-ai abonat sa primesti catalogul, este bifat de ei ca si client.. Habar nu am cum merge treaba cu comenzile de acest fel..

    RăspundețiȘtergere
  5. comanda sigur o vei primii. eu am mai dat comenzi online la ei si nu am avut probleme. oricum cred ca imi dau comanda de parfum ca vad ca-l au la promotie, la 109 lei. de obicei varianta de 50 ml, este in jur de 160lei. totusi, e o reducere :D si nu cred ca ma pot abtine. plus de asta vad ca mi-au bagat si o geanta (nu e genul meu, dar lu mama sigur o sa-i placa :D), si o sticluta mai mica de parfum MOMENT DE BONHEUR, nu stiu cum e ....
    cat despre parfum, cu siguranta ti se va potrivii, dupa cate te stiu eu :) cel putin asa sper ...

    RăspundețiȘtergere
  6. mai inainte am papacit niste seminte, o cola langa si am bagat un film...se pare ca la toti avem duminica asa

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu acum mi-am terminat punga de seminte, dar asa cum zic de fiecare data zic si acum: nu mai mananc ever asa ceva!! Mi-e rau deja de la rontait astfel de "droguri"..
    Acum nu stiu ce sa fac pana la 21:45 cand incepe x Factor.. Mi-am deschis calcu a suta oara azi :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  8. ca de fiecare data cand mi se face rau de la seminte spun k este ultima data cand mananc asa ceva, insa stiu ca si weekul urmator voi face acelasi lucru. daca mai adaugi si pepsi twist ai tot ce ai putea mai rau in stomac :D dar asa bine pica pe moment ...... incerc sa ma uit la x factor, dar tot mai mult imi place vocea romaniei :D seara faina si un inceput de saptamana minunat :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu la inceput eram fan X Factor.. Cine ma intreba, ridicam in slavi X Factor.. Acum, ei bine acum mi-am schimbat parerea, datorita lui Brenciu cred ;)
    Saptamana faina si usoara si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  10. fetelor, n-aveti antrenate stomacelele... nasol...
    la factorul X m-am chiorat la inceput de curiozitate si nu stiu de ce mi-a lasat un gust amar. Vb lui Yoyo, tot mai mult imi place Vocea romaniei. Plus ca aseara a fost criminal bendeac

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu ce va place voua la emisiunile astea, gen In puii mei, Cronica etc etc... Mi se par cele mai aiurite emisiuni (dupa cele de la Kanal D si National 24 - desi duminica m-am uitat la Poama Acra de pe National 24 :D).. De fapt, mie nu imi plac deloc emisiunile in care se fac mistouri la greu. Nu gust glumele de genul. Dar stii tu.. nu te poti c**a in gusturile omului..
    Aletzsa, de aia tot esti tu calare pe facebook pe pozele lu' Bendeac, ca te-ai uitata aseara la emisiune :D

    RăspundețiȘtergere
  12. aaa, dar nici eu nu ma uit la alte emisiuni in afara de Vocea RO, e atat de dragut brenciu :x .... nici nu ma pot uita la bendeac, mi se pare scarbos :D (scuze ALetzsa)

    RăspundețiȘtergere
  13. Stai ca m-am trezit si eu acum (dupa o saptamana).
    nu am de ce sa ma supar.Fiecare e cu gustul lui. vb lui Rauuul le fontaine (profu nostru de etica): gusturile se discuta, dar nu se disputa.
    pt orice lucru din lumea asta exista pareri pro si contra. de la gloss-uri pana la navele spoatiale. e normal

    RăspundețiȘtergere