duminică, 20 noiembrie 2011

Zile de poveste..

Zilele sunt mai scurte, diminetile mai reci, serile mai triste.. Ceva lipseste. Vreau sa scriu ceva, pentru ca melodia ce o ascult acum ma duce cu gandul departe, dar nu stiu ce sa scriu, cum sa scriu, cu ce sa incep. Am atatea idei, dar in secunda urmatoare nu-mi mai amintesc nimic. Sunt trista. Vreau ceva, dar nu stiu ce. As spune ca este o zi obisnuita, dar nu este asa. Vreau sa ies din casa si sa ma plimb. Uite, iar am ajuns sa spun ca imi pare rau ca nu am masina, sa ma sui in ea, cu baladele mele country si sa plec unde vad cu ochii. Sa plec eu, si sa ma intorc alt om. Intr-o buna zi, voi putea face lucrul acesta..
Nu vreau sa plang, pentru ca nu am de ce, dar simt nevoia sa o fac. Poate asta este modul meu de a spune tuturor ca imi este bine, ca sunt o pustoaica ce isi iubeste viata si pe cei din jurul ei. Poate asa ma linistesc eu, poate asa uit de unde am plecat. Of, ce trista-i ziua cand ti-o incepi singur, fara acel cineva care sa te necajeasca, sa te ia in brate si sa-ti spuna: buna dimineata soarele meu. Nu-i un sfarsit de tara ca nu am la picioare tot ce imi doresc. Nu sunt egoista, cel putin asa imi place sa cred. Si stiti ce vreau sa cred in continuare? Ca nu m-am schimbat. Ca trecerea anilor nu m-a facut sa fiu altfel fata de fata ce eram acum cativa ani. Da, este adevarat, privesc totul cu alti ochi acum, dar vreau sa cred ca reactile si gandurile mele sunt aceleasi. Si da, asa sunt. Inca obisnuiesc sa fac lucrurile fara a gandi prea mult inainte, inca obisnuiesc sa ma avant in tot si in toate fara a cantari consecintele. Asta sunt eu, si-mi place. Nu ma schimb pentru nimeni si pentru nimic. Mereu am spus ca cei ce vor sa-mi schimbe felul de a fii, nu merita sa-mi fie prieteni, si asa este. Nu poti multumi chiar pe toti cei din jur. Cei ce te accepta asa cum esti, fara a cere ceva in schimb, aceia sunt prietenii adevarati! Mai bine cu putini prieteni, dar sinceri si alaturi, decat cu o multime de intrusi ce vor doar anumite lucruri de la tine.. Am deviat mult de la ideea de inceput, dar asa uit de duminicile triste in care ma trezesc de la 8..

Brad Paisley & Allison Krause - Whiskey Lullabye

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu