marți, 1 noiembrie 2011

Happy fuckin' Halloween

Buna dimineaţa.
Una bucată noapte lungă, petrecută cu fetele, cu vin şi cu Desperados con Tequila (ia ia iaaaiii)
Urmatoarea noapte ce se anunţă pierdută va fi in dă claaab!



















Uraţi-mi baftă azi la muncă, să nu adorm cu capul pă tastatură :D (de apreciat faptul că într-o oră am scris 3 rânduri CU DIACRITICE)
LE (pe la 14:10) - dati-mi va rog niste scobitori sa-mi proptesc pleoapele, ca asa sunt de grele :)) Deci si prin urmare: MI-E SOOOMN!!! Probabil cele 3 ore dormite (de la unu juma la patru juma) nu au fost suficiente! Multumesc pe aceasta cale Elenei, care ne-a trezit cu noapte-n cap ca sa se faca frumoasa si sa purceada intr-un final prin zgribaul de la 5 juma, ora la care nici macar iarba nu creste, spre scarbici :* :D
Pe partea cealalta, Andu cred ca doarme ca un bebelus la ora asta.. Neintoarsa, la caldurica.. ce bine o fii! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu