marți, 29 noiembrie 2011

Cadoul meu de Craciun

Stiu, Craciunul inca este departe si plus de asta soarele de afara imi da dreptate. Cu toate acestea, am decis ca pentru mine Craciunul sa inceapa de maine. Cum de cateva saptamani bune alerg dupa o pereche de cizme (ACEA pereche), iar ele alearga de mine, intrucat inca nu le-am gasit, am urlat tare: maine merg si-mi cumpar. Orice, nu le mai caut pe ACELEA, pentru ca in acest ritm vine vara si eu tot nu am cizme. Poate sunt eu prea pretentioasa, sau poate inca nu s-a descoperit un designer sa faca ceva si pe gustul meu, cert este ca dureaza cateva zile bune pana ma decid in a-mi lua ceva. Cum intr-o seara din saptamana 12 – 15 decembrie ies iar cu gagicile prin oras, clar trebuie sa intru in posesia cizmulitelor mult dorite. Acestea vor fi cadoul meu, facut mie, de Craciun :D Merit, nu?
Chiar, daca Mos Craciun ar exista cu adevarat (daca spun asta nu inseamna ca ma indoiesc de existenta lui) oare ce i-as cere? Daca s-ar pune la bataie cadouri fara limita in ceea ce priveste pretul, evident ca as cere un Golf V rosu si un card care se incarca singur o data pe luna cu 500 de euro (bani pentru masina, normal). Daca discutam de cadouri cu limita de pret, si sa zicem ca limita ar fi undeva pe la 300 lei, m-as indrepta catre.. catre.. sa inebunesc de stiu!! As spune ca haine, dar parca as vrea altceva.. Voi ce ati vrea de la Mos in limita a 300 de lei?? (nu se dau bani in plic).
Pin It

Un comentariu:

  1. cu 300 de lei as putea sa petrec 3 zile/2 nopti la budapesta de Craciun ..... oare rezist atatea zile fara mancare? nu sunt adepta Craciunului facut in afara familiei, insa merita sa fac altceva anu' asta? sa fie oare aceasta iesire cu gasca cadoul meu de Mos?

    RăspundețiȘtergere