joi, 24 noiembrie 2011

It's time for a change!

Brusc si in mod dramatic mi-a scazut traficul. Da, este un motiv destul de bun pentru un bilet de adio, dar common, viata nu se gata ca nu mai esti citit.. cel putin viata mea :) Si cum al meu blog nu s-a mai schimbat de ceva vreme (asta pentru ca imi place cum arata acum) m-am gandit sa umblu din nou la design, nu ca asta ar atrage publicul. Din pacate in ultimul timp am tot avut parte de evenimente ce mi-au ocupat o mare parte din timp, asa ca nu am fost trup si suflet dedicata blogului. Totusi, nu incetez sa ma intreb: what a fuck just happened? De la 900 - 1000 de click-uri pe zi am ajuns la 150 - 200 (...200 in zilele bune), iar aceasta trecere s-a produs de pe o zi pe alta.. Ciudat, nu? Ma consolez spunandu-mi ca sunt zile si zile, iar soarele va rasari si pe strada mea, ca acu-i frig si intuneric :D
Change-ul cel mare se va petrece diseara, evident in functie de cheful ce-l voi avea. Apropo, ati bagat de seama cat de des folosesc in ultimul timp cuvantul "evident"?? Nu stiu de pe la cine l-am imprumutat, dar vreau sa ma las de el, ca nu-mi place.
Aoleu, diseara este Next Top Model by Botezatu :D Upsi, cred ca nu diseara va avea loc schimbarea, ca am program de pe la 20:20 :D
Apropo, sunt fan asa:
1. X Factor: Andrei Leonte
2. Next Top Model by Botezatu: Laura (tineam cu Flori, dar a iesit)
3. Vocea Romaniei: Aminda
4. Dansez pentru tine: Jojo si Ionut Tanase
Nu ma dau in vant dupa astfel de emisiuni, singurele cu care imi pierd timpul sunt primele doua, iar acestea doar atunci cand nu sunt prea obosita si cad lata de la 8PM si cand sunt pe acasa.
Asadar, pe mai tarziu, cand o sa va mai dau si ceva poze minuscule :D Pin It

3 comentarii:

  1. nu numai tie ti s-a intamplat cu scaderea brusca... pupulatie de pe net nu prea a click-uit pe la noi.. eu am avut cea mai buna zi de 80 de clickuri

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm.... in ultima vreme numai eu am comentat .... alekza unde este? si restu anonimilor?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aletzsa misuna si ea pe aici, iar ceilalti anonimi.. nu stiu, pe vreo doi i-am speriat, iar restul habar nu am :))

    RăspundețiȘtergere