vineri, 4 noiembrie 2011

Cherry chocolate

Ziua de vineri intotdeauna este cea mai lunga din saptamana. Nu stiu cum se face, dar astazi cele 8 ore parca au fost 15 si stati asa, inca nu este 5 juma si inca nu pot pleca acasa. Asadar, in aceasta jumatate de ora ramasa la dispozitie ma gandeam sa insir un lucru important, unul pe viata si pe moarte chiar.. Mi-am dat seama ca daca cineva m-ar pune sa zic 3 cuvinte despre mine, 3 cuvinte ce m-ar descrie nu as stii ce sa spun. Mi se pare imposibil sa nascocesc acele 3 minunate cuvintele ce sa spuna totul despre mine. Nu stiu daca sunt o fire romantica sau amuzanta, nu stiu sigura daca sunt o visatoare sau sunt totusi cu capul pe umeri, nu stiu daca sunt simpatica sau nu, nu stiu daca glumitele mele mici si nevinovate sunt seci or ba, nu stiu daca intru in categoria fetelor dupa care ar intoarce lumea capul, nu stiu daca am sau nu rau de inaltime, nu stiu daca sunt sau nu enervanta sau poate prea insistenta, nu stiu sigur daca chiar vorbesc mult sau doar mi se pare mie si tot asa si tot asa.. Si uite astfel, aflu ca nu stiu multe despre mine, sau nu sunt sigura de unele..
Voi ce spuneti? Si acum urmeaza o intrebare de Oracol: sunteti capabili sa gasiti 3 cuvinte care sa ma descrie, cuvinte care sa spuna multe despre mine? Daca da, sa "va citesc", ca de auzit nu pot! :D

PS: Aviz bloggerilor, un concurs simpatic aici!


Marlon Roudette - New Age
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu