marți, 8 noiembrie 2011

Sunt sau nu pregatita?

Abia asteptam ziua cand avea sa mi se propuna asa ceva. Eram incantata ca in sfarsit voi fi pe cont propiu, doar eu si jumatatea mea. Voi face de papa, voi avea grija de casa, voi amenaja camerele dupa bunul meu plac, mai pe scurt: vom fi singuri! Ei bine, acea zi a sosit. Inca sunt incantata la maxim de idee, dar in schimb nu stiu daca sunt pregatita. O sa-mi fie greu sa plec de la munca si sa nu ma duc la mine acasa, unde am locuit mai bine de 24 ani. O sa fie straniu ca nu o sa ma intampine catelul care de obicei mi se suie pana in cap de cum intru pe poarta, clar o sa-i simt lipsa scumpei mele mame care ma asteapta zilnic cu mancarea calda si scumpului meu tata care mereu este pe langa ceea ce se discuta. Nu o sa mai aiba cine sa ma streseze sa-i caut filme si muzica pentru ca o sa-mi vad fratiorul mai rar. Deci, nu cred ca sunt pregatita, dar incantarea depaseste teama si voi spune da. De fapt am spus da. (da, mutarii impreuna nu acel da!- desi si ala e spus de vreo trei ori :)) ). Din pacate nu ma voi bucura de amenajarea cameralor, pentru ca de asta s-a ocupat Kimo si socreii, si spre surprinderea mea, chiar mai bine decat ma asteptam. Dar ma voi bucura de gatit, de spalat si de alte treburi casnice :)) Voi fi o femeie de casa :D
O sa-mi fie extrem de dor de casuta mea, probabil nu in primele zile, dar cu siguranta voi plange dupa ai mei, ca asa sunt eu, mai plangacioasa :(
Asadar dragii mei, nu stiu exact cand, dar voi parasi meleagurile Brasovului si voi spune casa Codlei :) Pin It

6 comentarii:

  1. tu?? femeie de casa??? tu?? incantata de spalat si facut mancare?? :)) bullshit...... stai sa vezi cum e. stiu ca ideea suna fain....dar pune baiatul la munca. dreseaza-l de pe acum :p

    RăspundețiȘtergere
  2. ba eu te vad femeie de casa :D
    te vad cu sortul la bucatarie, cu muzica de fundal, asezand masa si asteptandu-l pe al tau baiat acasa :) si o sa te prinda ...
    asta pana va intervenii rutina, dar aceasta se va intampla dupa foarte multi ani de stat impreuna si cand veti avea si copii.
    sunt de acord insa si cu aletzsa, nu fa tu totul in casa, pune-l si pe el la treaba. uneori barbatilor le ies niste mancaruri de te lingi pe degete :D

    eu cred ca esti pregatita. felicitari pentru noul pas :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai tu Ale, chiar nu ma vezi femeie de casa?? Sunt dezamagota de tine.. Inseamna ca nu ma cunosti asa bine cum ma asteptam eu. Imi place sa ma ocup de chestiile astea: mancare, curatenie, spalat etc etc. Doar am mai stat cu kimmozaurul impreuna 2 saptamani (in mai multe randuri) si am mancat numa prin oras :)) Glumesc
    Baiatul meu ma ajuta, nu am ce comenta in privinta asta. Noi facem papa impreuna, curatenie impreuna (ne impartim treburile), pana si la incarcat masina de spalat si intins rufe imi da o mana de ajutor.. Bine, toate astea dupa rugaminti si santaje amoroase :D Dar asta nu mai conteaza, important e ca ma ajuta. Bine, noi am experimentat treaba asta la apartament, la casa nu stiu ce-om face :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ADu-ti aminte cand te laudai ca "stii" sa faci cafea:))
    pune-l la munca.. de aia e barbat, nu??? (ce sconcs sunt)
    Si de acord cu Yoyo.. barbatii sunt cei mai buni bucatari

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai si ce, nu am facut ceafea buna?? :D
    Oricum nici eu nici Kimbo nu bem cafea, asa ce ne-am scos..
    Si mai bine, intreaba-ma si tu de-o ciorba de ceva, nu de cafea.. :P
    Si eu sunt de acord cu Yoyo

    RăspundețiȘtergere