luni, 7 noiembrie 2011

Mi-e pofta de ceva bun..

Eu de fel nu mananc ciocolata, decat foarte rar, si atunci prefer ciocolata amaruie de la Kandia (cea cu 75% cacao), dar zilele acestea ma tot bantuie o imagine vazuta la televizor. Mai exact era o reclama la niste bomboane de ciocolata, nu mai stiu care, de unde, ce firma, tin minte doar ca aratau atat de bine, incat si noaptea am ajuns sa le visez - glumesc dooohhh. Ideea este urmatoare: vreau sa pap niste bomboane de ciocolata, bune, iesite din comun, cu crema buna, nu cu alune ca nu-mi plac decat in combinatii foarte deliciose. Ma gandeam la Merci, dar parca sunt prea simple. Am cautat ceva poze pe net, ca sa-mi fac pofta si mai tare.
Pana la urma ma opresc la Toffifee. Deci si prin urmare, il astept pe Bubu in februarie cand vine in tara sa apara cu un sac de astfel de bomboane ca altfel nici nu discutam :D
Pana atunci, s-o ivi careva sa-mi cumpere. Burlacule, spune-i lui nea Kimbozaur ca vreau bombonele Toffifee (iti spun tie ca cica el nu intra pe blogul meu, dar si tu pana ajungi sa citesti asta, o sa-mi cumpar eu singura ca daca nu o sa lesin de pofta :D)
PS: ha ha haaa.. am primit de la sefa bomboane de cioco.. din pacate cu alcool, dar ling eu cumva doar ciocolata de deasupra :D Pin It

7 comentarii:

  1. cred ca a fost ceva in aer astazi .... lejer as fi mancat o ciocolata intreaga .... eu care dupa cateva patratele mi se apleaca ..... poate chiar 2 as fi mancat .... hmmmmmm, niste milka cu capsuni ... iar colega mea, m-a batut la cap toata ziua ca vrea prajituri cu multa cioco :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Colega ta si vecina mea? :D
    Ce-mi place ca suntem pe aceeasi lungime de unda :))
    Eu inca nu mi-am satisfacut pofta de bomboane cu cioco, dar inca mai sper sa primesc ceva de pe undeva ;) (PS: Kimbo.. esti pe faza??)

    RăspundețiȘtergere
  3. vecina ta e colaboratoarea mea .... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca lui Kimo tre` sa ii fac pancarda mare...dar nici asa nu cred ca vede:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu gagici, recomandati-mi si mie un pub fain prin centru prin Bv.. Dar as vrea unul cu canapele si sa fie mare si fain, ca o sa fim vreo 12 probabil. Neaparat cu canapele si preturi accesibile :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Kasho Lounge e ok, New York e fain (aici poti muta canapelele cum vrei - sau cel putin asa faceam noi, taranii :D )eu votez cu new york caffe

    RăspundețiȘtergere
  7. aaaa, mai e undeva pe rep si petit caffe :)

    RăspundețiȘtergere