miercuri, 10 octombrie 2012

Sfantul Ruj

Sunt fanul makeup-ului simplu si natural, asa cum probabil am mai spus. In mare parte a timpului nici macar nu ma machiez. Crema de fata iluminatoare imi este de cele mai multe ori suficienta. In ultimul timp am adaugat si rimel la acest makeup. Cu toate acestea nu ezit niciodata imi a cumpara tot felul de produse in ideea ca intr-o zi cu soare imi vor fii folositoare. Pacat ca pe majoritatea ajung sa le arunc, fara ca macar se le fi folosit de 3 ori.
La fel fac si cu rujurile. Singurul produs de acest fel ce se gaseste la mine in geanta in permanenta este un Lip Care de la Nivea, Velvet Rose. Il ador. Are gust si miros placut si da buzelor o nuanta calda de roz. Aaa da, si mai am un Protecting Lip Care SPF 15 de la AVON Care (balsam de buze fara culoare, gust si miros) ce de asemenea il port dupa mine.















La categoria rujuri intra urmatoarele:











1. Avon Extra Lasting, nuanta cappuccino. Este foarte cremos si placut. In catalog scrie ca este rezistent, pana la 8 ore (studiu realizat timp e o saptamana; au participat 120 de respondenti). Sincer, cred ca este cam exagerat acest 8 ore. Rezista ca un ruj normal, iar demachierea se face ca la un ruj normal, nu ca la unul persistent. Nuanta este draguta si prinde foarte bine pe cei cu tenul mai inchis, sau persoanele usor bronzate.















2. Avon Ultra Color Rich Mega Impact Lipstick, nuanta Magnified Mauve. O culoare pretentioasa ce clar trebuie purtata doar de persoanele cu tenul ceva mai inchis. Testura moale, cremoasa. Rezista ca orice ruj, nimic deosebit. 














 

3. Ruj Plump Pout Avon, nuanta Pink Freeze. Cremos si placut. Culoare foarte deschisa cu mici reflexii. Se potriveste fara nici o problema atat la un ten de culoare mai inchisa cat si la persoanele cu tenul deschis. Rezistenta pe buze ca un ruj normal.

 













4. Ruj Ultra Colour Rich 24k Gold, nuanta Pink. Dragut, dar mult prea sidefat pentru o persoana care prefera un simplu balsam pe buze. Foarte cremos, gust placut. Hidratant. Rezistenta ca orice ruj, nimic deosebit.















5. Una bucata ruj de la avon, nuanta Berry Berry Nice. Din pacate nu mai stiu exact din ce gama face parte si nici pe internet nu l-am gasit. Este posibil sa nu se mai faca, desi nu cred, ca nu il am de foarte mult timp. Aaa ba nu, are un an :) Rezistent, cremos, placut la gust si la miros. Se intinde usor. Orice femeie care se respecta trebuie sa aibe un ruj rosu in casa. Chiar daca nu-l foloseste, el trebuie sa existe.















6. Ruj Kiss'n'Go, nuanta Pink Doll. Cremos, hidratant, rezistent si foarte sexy. Putin pitziponcesc (inventez cuvinte..hi hi), dar este preferatul meu. De fapt, toata gama cea noua de la Avon Color Trend este imbunatatita, nu doar acest ruj. Clar merita.















7. Imi este imposibil sa va spun din ce gama este acest ruj. Stiu doar atat: este de la AVON, nuanta  Iced Spice si nu se mai fabrica. Il am de foarte mult timp, dar chiar si asa si-a pastrat mirosul si gustul placut. Este foarte cremos si usor de intins pe buze. Nu foarte rezistent. Imi place la nebunie. Se potriveste fara probleme si la persoanele cu tenul inchis cat si la cele cu tenul deschis.















8. Ruj Kiss'n'Go Iced Champink. Face parte din vechea gama de la Color Trend, AVON. Acum nu se mai gaseste sub aceasta denumire a nuantei. Este foarte deschis, putin sidefat. Trebuiesc date cateva straturi bune pentru a se vedea adevarata nuanta. Destul de rezistent. Cu un gloss usor peste, este dragut. Doar pentru persoanele cu tenul inchis sau pentru cele bronzate. Nu da bine pe o piele alba/palida.















9. Lac de buze, Couleurs Nature Yves Rocher, nuanta Rose Grant 01. Bun la gust :D, destul de rezistent, sidefat, nu este lipicios. Se potriveste fara probleme la orice fel de ten.















10. Lac de buze, Couleurs Nature Yves Rocher, nuanta Rose del Sables 08. Valabile precizarile de la punctul 9. Nuanta aceasta, mai pe romaneste este ocru deschis (stiu, si asta-i in alta limba). Un fel de maroniu sclipitor si cam ciudatel. Cam pretentios pentru cei ce sunt in cautare de ceve ce sa li se potriveasca. Sunt de parerea ca acest gloss il achizitionezi doar daca stii cum este, iti place cum iti sta si-l folosesti constant..


















Din pacate mai sunt cateva gloss-uri ce nu s-au bucurat de atentia mea in aceasta seara, dar toate la timpul lor. Ma retrag acum, sa ma bucur de acest feeling.

Bruce Springsteen - Human Touch
     Pin It

3 comentarii:

  1. Dupa ce am citit vreau sa-mi iau capucino , color trend si nivea :* Thx...:*

    RăspundețiȘtergere
  2. buna! am incercat sa compar tot felul de poze, de la primul ruj nuanta cappucino. in poza ta pare un pic sidefat asa, in cataloage pare mat si nu stiu ce sa mai cred. este sidefat?

    RăspundețiȘtergere