marți, 22 noiembrie 2011

Mi-a venit comanda!! Mi-a venit comanda!!

Am primit ieri coletul de la Yves Rocher. Sunt foarte incantata si foarte binedispusa de la mirosul noului meu parfum. Intradevar, nota de baza miroase a mister, dar nota de varf nu o suport, dar incerc sa respir cat mai putin in primele 15-20 de minute dupa ce m-am dat cu el. Incantarea mai mare a venit cand am vazut ca de fapt eu am platit doar 29.90 lei pentru 3 produse si am primit 6 :D Weee! Asta da afacere buna. In coletul cu produsele pe care l-am sfasiat ca o fiara nemancata de zile bune, era si catalogul lor cel nou. Am pus deja ochii pe un parfum ce aduce putin a Chanel. Ideea este ca daca o sa comand ceva in valoare minima de 59 de lei primesc un parfumel si niste gentute pentru cosmetice. Ceea ce nu este rau deloc, desi dau pe dinafara de cate gentute de acest fel am. Mda, inca sunt in cautarea gentutei perfecte. Si cum ziceam: imi comand parfumul de aduce a Chanel, parfum ce costa 99 de lei si primesc inca un parfum si acel set de genti. Plus de asta nu platesc nici transportul, ca-i comanda mai mare de 80 de lei. Nu-i asa ca-i tare? Sunt putin dezamagita ca pe site la ei nu este aceasta oferta, iar parfumul costa 95 de lei. Mi-ar fi mult mai comod sa dau comanda pe net, dar ma adaptez vremurilor in care traim si trimit plicul cu ce vreau pe posta…
O sa revin dupa-amiaza cu o melodie draguta, ce o am in cap de aseara.
Pana atunci, bucurati-va de frigul de afara si de teancul de tzoale trantite pe voi pentru a rezista eroic celor 10 grade cu minus ce ne vor tine compania pana prin martie :)

Roxette - The big love

Pin It

5 comentarii:

  1. :) cred ca esti super-incantata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. iti dai seama ca dau pe dinafara de incantata ce sunt :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar daca citesc aproape de sfarsitul programului de munca, m-ai bine dispus :) MULTUMESC! azi am primit si eu mesaj ca mi-a fost expediat coletul si sa astept avizul. faza ceea mai tare????!!!chiar daca tu mi-ai spus de brosura, eu nu am cautat-o, asa ca mi-am dat comanda de parfum dupa site-ul lor,la pretul de 109 lei. apoi m-am decis ca imi place parfumul si am cautat brosura. in TOT orasul :D cu chiu cu vai am gasit-o! si duminica in carrefour, la casa, e un raftulet cu reviste, si era saracuta brosurica singurica acolo pe raft, fara nici o revista, asa ca am decis sa o fur :D iar ieri telefonic am plasat doua comenzi. ambele in valoare de 108 lei :D asa ca am stocul pe urmatorii 2 ani minim ...... stiu, sufar de nebunie cronica :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu placaere draga mea.
    Las, ca nebunia de care vorbesti tu o intalnesti destul de des la maimuticile ce se respecta :D Maimutici in sensul bun ;))
    Dar nu inteleg o chestie.. Pai de ce ai 2 comenzi de 108 lei, cand tu ai gasit brosura iar de acolo iti lui parfumul cu 25 lei?? Trebe sa dai explicatii ca pentru prosti :D

    RăspundețiȘtergere
  5. pai am strans prostioare pentru cadourile neamului .... ca atunci cand mergi acasa de sarbatori trebe cadouri peste cadouri si iar cadouri .... ca deh, neamu-i mare :) si la bunica aia, si la cealalta, si daca i-ai luat lu bunica, i-ai si bunicului, si lu unchiu, si nu-l neglija pe celalalt unchi si tot asa :) ca nu as mai termina de scris pana maine dimineata :) dar asa primesc si gentuta de cosmetice :)

    RăspundețiȘtergere