miercuri, 9 noiembrie 2011

La o tura de window shopping

Mare adunare mare!! Martea viitoare se aduna gasca din liceu si se intalneste la Modarom (unde altundeva?!). Dupa ce se strange, gasca va purcede usor si infrigurata catre un pub/restaurant/club/bodega/carciuma sau cine mai stie pe unde.. Eu votez pentru New York, dar vedem mofturile celorlalti.
Cum nu am mai fost in aceasta formula de un car de secole, portofelul meu ce-i plin de da pe dinafara mi-a soptit ca-i timpul pentru o tura de shopping. Tura a inceput de acum vreo 2 zile, dar ce a fost ieri si alaltaieri nu se pune la socoteala ca doar am cascat ochii prin vitrinele din buricul targului (de aici si titlul).
Astazi ma intalnesc cu gagica pentru un shopping adevarat, ca intre femei: papuci, fustite, gentute, tampoane :D
Astazi este zi scurta la al doilea meu job (blogul adica) ca sunt full la cealalta munca.. Intelegi voi :)

Enjoy the Kings!!

Kings Of Leon - Sex On Fire
Pin It

12 comentarii:

  1. Apai te-am sunat... vroiam detalii despre New York. Ma interesa locatia sa arunc un ochi, pentru ca nu am gasit nimic pe Republicii. Aletzsa mi-a dat adresa, dar la adresa respectiva pauza, erau alte restaurante..

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.facebook.com/pages/New-York-Cafe-Brasov/131316286948256?sk=info

    scuze, eram inca la munca, eu in productie, telefonul in birou.
    new york este in centru civic, pe kogalniceanu, langa cladirea aia verde, vis a vis de Papaya! Si nu mai este nici un restaurant pe langa. Scrie mare cu litere negre New York. Daca mai vrei alte detalii da-mi un semn :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiam de acel New York, de pe Victoriei. Dar eu ma gandeam ca mai este unul si pe Republicii. Pe ala din centru il cautam ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. deci, nu mi-ai spus ce ti-ai cumparat!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. O cordeluta cu un pom-pon de la Meli Melo :))
    In planul meu erau niste cizme d'astea smecheroase cum se poarta, inalte din piele intoarsa, dar nici o pereche din zecile probate nu m-au convins ca merita cumparata.. M-am resemnat si am cheltuit banii aiurea: papa de la Mec, cordeluta ce nu o voi purta niciodata, spuma de par, rontanele, tampoane :D etc etc.. Intelegi tu, nimicuri d'astea

    RăspundețiȘtergere
  6. te inteleg perfect :)
    de dimineata aveam bani pentru geaca sport, la care visez de mult timp, iar seara dupa job am intrat in Unirea ..... :D bine macar ca mi-am luat ceva de care ma folosec... fond de ten :) dar acum mi s-a pus pata si pe niste ghete de toamna, poate si de iarna putin :D trebuie sa ajng in decathlon in weekend (asta daca mai fac rost de bani)

    RăspundețiȘtergere
  7. Fond de teeen... Ce faain, si eu vreau. De fapt am o intreabre: eu nu folosesc fond de ten, desi ar trebui pentru vremea rece de afara.. Pentru marea intalnire de marti cu colegii de liceu ma gandeam sa-mi cumpar unul, dar nu stiu sigur daca merita. O sa-l folosesc doar atunci si gata.. Intrebarea intrebatoarea este: Merita sa dau banii pe un fond de ten, mai ales ca risc sa nu fie ok si sa am probleme cu tenul dupa, sa se adune, sa se stearga avand in vedere ca nu-s invatata si o uit de existenta lui?! Pe scurt: convingeti-ma sa nu-mi iau, ca nu mai am bani si de asa ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai eu nu am cum sa te conving sa nu-ti cumperi fond de ten, pentru ca sunt consumatoare de acest produs :) eu nu am probleme cu tenul dupa, nu se aduna, nu se sterge :D si ma tine aprox 6 luni. dar daca nu-l folosesti dupa, de ce nu incerci o pudra??? aia clar nu se sterge, nu ai probleme cu tenul dupa ..... :D sorry dar eu is cu make-up-ul

    RăspundețiȘtergere
  9. Multam pentru raspuns :))
    Si eu sunt cu make-up-ul numai ca putin mai putin :D .. si uite ca mi-ai dat o idee de articol.. nu mai scriu nimic acum, pastrez ideile :)

    RăspundețiȘtergere
  10. hai ca m-ai facut curioasa :) astept articolul :D

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Nu fi asa incantatata ca s-ar putea sa te dezamagesc asa cum sunt eu acum... La inceput ideea rasarita la mine in cap parea ok, acum insa nu mai pare asa.. Vom vedea ce reactii vor fi :P

    RăspundețiȘtergere