miercuri, 26 octombrie 2011

Visul unei nopti de vara

Un articol pentru fete!! Deci, daca esti baiat si ai ajuns din greseala pe aici, inca mai ai timp sa faci stanga-n prejur si sa te intorci de unde ai venit! Desi daca ma gandesc mai bine, poate fi folositor si pentru baieti, caci ideile mele nu sunt chiar de nota 1, asa ca se pot folosi de ele orice persoana, de orice sex aflata in fata acestui mare eveniment.Voi incerca pe scurt sa insir ideile si povestea din mintea mea. Ce poveste? Asa cum as vrea eu sa decurga acea zi, in care omuletul meu sa ma ceara de soata si acea zi in care devin oficial soata omuletului meu. V-am pierdut? Nu-i bai, mai cititi o data fraza, usor si cu "toti ochii" :))

Dintotdeauna am adorat marea, mirosul si cantecul ei. Vreau ca acea zi sa se intample acolo, pe plaja. Vreau sa fugim intr-un weekend la mare, vreau sa nu banuiesc nimic, vreau ca tu sa te comporti normal. Nu vreau sa te vad fastacindu-te pentru ca nu vreau sa strici surpriza. Vreau ca toata povestea aceasta sa se petreaca la apus, dupa o lunga plimbare. Ma vad intr-o rochita lunga, usoara, vaporoasa, cu o bretea cazuta usor de pe un umar. Am parul despletit si usor dezordonat. Sunt fericita. Alerg printre valuri, iar rochita imi este uda. Ma prinzi din urma, ma iei in brate, ne sarutam, ne tavalim prin nisipul umed.. Vreau ca in acea fractiune de secunda cat ma intorc sa admir apusul tu sa ma surprinzi cu un inel simplu.. Nu vreau povesti, vreau sa fie ceva scurt, ceva de-o secunda.. Nu vreau sa ma intrebi, vreau sa-mi pui inelul direct pe deget.. pentru ca .. tu stii ca eu vreau, nu? Dupa.. vreau sa ne iubim ca doi nebuni, vreau sa simt ca voi fi a ta pentru toata viata.. Vreau ca tot ceea ce traim din acel moment sa fie ca o poveste rupta dintr-un film siropos, film la care pana si cel mai insensibil om ar varsa o lacrima..
Din acel moment vor incepe planurile, acele planuri dupa care ma dau in vant: organizarea marelui eveniment.
V-am spus vreodata ca floarea mea preferata este floarea soarelui? Ma surprinzi mai mult si imi ajungi mai repede la inimioara daca te prezinti la mine cu o floarea soarelui, decat cu un pompos bughet de trandafiti, care mai de care mai tzantzosh.. Tocmai de aceea, sala in care ma voi chefui la propia-mi nunta va fi impodobita cu aceasta floarea. Ca veni vorba de sala, mi-ar placea ceva pozitionat cum este acest restaurant, dar cu o sala ca aceasta (aranjate mesele putin altfel). Vreau ceva simplu, dar cu mult bun gust. As vrea sa fie ceva original, dar pe planeta asta imensa, cu siguranta intr-un mic coltisor de lume cineva s-a mai gandit la orice ideea as avea.. Este imposibil sa nu! Deci sa stabilim: sala o vreau imensa, pentru ca vreau ca la nunta mea lumea sa danseze, nu sa stea! Ringul de dans sa fie pe mijloc, nu in stanga, nu in dreapta Vreau mese rotunde, altfel nu discut! Mi-ar placea ca sala sa aiba un usor aer retro, astfel impopotzonata cu floarea soarelui ar iesi o sala ce si o regina si-ar dori-o la nunta ei :D
Tin aceasta poza de mai bine de 3 ani..
Rochita de nunta... Aici e tare complicat. Si eu, ca si restul (banuiesc) fetelor si-au imaginat inca de mici acele rochii imense de printesa, acele rochii cu crinolina ce sunt imposibil de purtat, mai ales daca esti o mireasa zvapaiata, asa cum mai mult ca sigur voi fi eu. Da, sunt frumoase acele rochii, dar cum te vei descurca cu ea?? Cum vei dansa? Cum vei sta jos? Vei agata toate lucrurile din jurul tau.. Acest gen de rochie este ok sa o porti la primarie si la biserica, ca mai apoi la restaurant sa te schimbi in ceva mult mai lejer.. De fapt nu la restaurant. Of, si acum va impartasesc ideea mea geniala :)) De ceva vreme imi sta capul la o chestie: ce ar fi ca atunci cand sunt furata de niste baietasi chipesi, invitati de la nunta evident, sa fug repede dupa sederea la 'pe unde m-or duce', sa imi schimb rochita ca atunci cand sunt inapoiata fericitului si norocusului mire sa fiu imbracata altfel, cu alti papucei si cu o alta coafura?! A? Nu suna interesant? Din pacate stiu ca nu-i bine sa iti schimbi rochia de mireasa, cica aduce ghinion... Nu cred in astfel de superstitii, asa ca imi caut de zor doua rochite :D
:)) nu-s folositoare, dar sunt funny
Marturiile.. ce sa spun despre ele? Un lucru inutil dar totusi necesar. Cum, sa mergi la o nunta si sa nu se puna asa ceva pe masa? Ce vor crede rubedeniile venite din fundul tarii sa-si vada odrasla in acea unica zi? Mda, deci daca trebuie, trebuie. Ne adaptam si noi situatiei si punem mana sa cautam. Vreau ceva simplu dar folositor. Te gandesti poate la un evantai? E simplu si folositor, dar nu vreau asa ceva. Si din nou, as vrea ceva original, cam imposibi pentru ca toate ideile ce ar putea aparea in capul unui om referitoare la asa ceva, sunt deja puse in practica. Asa ca ma adaptez si fur de pe la altii :D

Demeniu nu zic nimic, pentru ca nu stiu ce sa zic. Pana nu sunt in fata faptului implinit ca sa studiez lista cu meniuri nu ma pot pronunta. Nu pot spune ca vreau aia sau aia, vreau doar sa fie mancare buna. In ceea ce priveste bautura, aflati ca la nunta mea vreau sa curga Jack-ul si Baileys-ul ca dintr-o fantana proaspat descoperita. Stiu ca este aiurea cand mergi la cate o nunta ce-ti da astfel de bauturi cu portia: un paharel la venire dupa care salivezi dupa sticla cu asa ceva, sticla ce zace frumos doar pe masa mirilor. Nu-i corect, nu? Bineinteles, pe langa acestea vor fi sucuri, apa, bere si cafele. Dhaaa! :D Daca tot suntem la capitolul chestii de bagat pe sub nas, aflati ca tortul meu va fi de ciocolata... Ciocolata neagra, amaruie. Nu stiu cate etaje, sau ce forma, stiu doar din ce. Dand un search pe Google la torturi de nunta, am gasit foarte multe imagini, dar absolut nimic iesit din comun. Ca tot veni vorba de iesit din comun... Il stiti voi pe Buddy Valastro, cel cu emisiunea Cake Boss de pe Discovery Travel & Living? Ei bine, la el mi-as face tortul de nunta.. Cu tema acestuia stau mai prost, dar am timp destul de gandire :D
Am recitit ce am scris pana acum si am realizat ca am sarit cateva etape.. As fi vrut sa le iau in ordine, dar acum nu se mai poate. Adica se mai poate, dar am inserat deja pozele si asa mi-e de lene sa modific de nici nu va imaginati.. Sariti peste ce nu va intereseaza :D Oricum, "punctele" importante sunt bolduite si mai au si un underline cat mine de mare :D
Iar acum sa ne intoarcem la ce am sarit: plecarea de acasaAsta este traditionala. Mirele vine dupa mireasa acasa. Se face sarba, hora si ce s-o mai face acasa la mireasa. Nu am obiectii. Respectam traditia. Mijlocul de transport? Nu caleasca, nu trabant super ultra modificat, nu calare pe te miri ce animal ci pur si simplu cu masina. Evident, o masina mai smechera ;) Dar sa stiti ca intrarea la restaurant vreau sa mi-o fac pe motor, nu discut altfel :D Sa ajunga tot poporul la restaurant, sa stea sa se mire pe unde-i miresica, iar eu hop top sa apar calare pe un chopper condus de un nene calificat din toate punctele de vedere sa conduca - carnet, dar si fizic pentru asa ceva..

Daca am vorbit de imbracamintea miresei, mi se pare ok sa aduc in discutie si acel mic lucrusor ce va "imbraca" nasii cat si cavalerii si domnisoarele de onoare: cocardele. Pobabil stiti ca acum multi zeci de ani (unii inca mai fac treaba asta) se puneau in piept la toti invitatii astfel de floricele. Eu nu voi face asta. Onoarea de a fi impodobiti o vor avea doar cei mentionati mai sus, si cum floarea soareluu imi va sade frumos in bughet, am gasit ceva simplu, putin mai original si in armonie perfecta cu bughetul meu: spic de grau! Geniala ideea, nu?

Am adus vorba si despre domnisoarele si cavalerii de onoare. Zic la plural ca vor fi mai multe perechi. Pe domnite le voi imbraca la fel.. la fel cu acelasi material si aceeasi rochita, nuanta diferita. Va fi ceva bataie de cap, caci ce-i vine uneia bine, nu-i sade ok celeilalte, dar cadem noi cumva de acord. Uitati, ca am gasit o poza draguta cu niste bridesmaids de pe dincolo. Chiar dragut, nu? Cui nu i-ar sta bine cu asa o rochita? Lejera, culori super dulci.. perfecta!!
Cred ca am atins toate punctele importante dintr-o nunta. In cazul in care am scapat ceva, va rog sa ma trageti de urechi. In cazul in care chiar am scapat ceva, o sa revin cu adaugiri, ca nu trebuie sa-mi las articolul pe jumatate dezbracat, nu?
Imi cer scuze in mod oficial daca articolul nu prea are sens si este obositor, dar l-am scris in mai multe zile (nu ca ar conta).. Cate o fraza azi, una maine.. Am mai inserat cate o poza, am mai modificat, am sters, am rescris.. Totusi, insist sa imi spuneti daca am uitat sa vorbesc despre ceva!
Cel din prim-plan (accept si fara vesta :D)
LE: Vedeti ce magarita sunt?! Am uitat de un lucru foarte, chiar extrem de important.. Costumul mirelui :D Initial am zis ca nu ma bag, dar cu parerea imi pot da, nu? Totusi cand o sa fie pe bune faza, o sa incerc sa ma abtin si de la pareri, pentru ca pe mine m-ar enerva lumea la culme sa se bage in seama cu diferite idei in ceea ce priveste rochia mea. Oricum, in mintea mea, sotiorul meu ar trebui sa se imbrace ceva de genul: un costum simplu, negru, cu camasa alba, vesta (am in minte vesta, dar nu o pot descrie, ca-i mai complicat) si papion. Nu vreau sa vad costum gri metalizat, alb, crem sau mai stiu eu ce nuante rupte din curcubeu. Cel mai elegant costum este acela negru simplu, fara scilipi si fara alte aplicatii aiurea. Poate ca sunt de moda veche, dar mno, este prea mult sa fie si el si eu impopotonati :)) Glumesc, dupa cum ati vazut, eu vreao o rochita simpla (si din nou, ne intoarcem la mine.. of of). Totusi, ca sa aveti ideea despre ce vreau, si voi si Kimbozaurul meu, aveti alaturat o poza. Hai, ca am gusturi bune.. :P
Iar acum, pe final va las cu ceva poze gasite pe net de la diverse Trash the dress (abia astept!!!):

















































































































Tom Boxer & Morena feat J Warner - Deep In Love
Pin It

6 comentarii:

  1. Eu nu m-am gandit cum as vrea sa fie nunta mea decat in mare. As vrea sa fie undeva la tara sau pe plaja, iar eu sa fiu desculta..Dar stiu sigur ce o sa fac dupa! Doua sesiuni de trash the dress!!
    Imi place la nebunie sa ma arunc in apa cu hainele pe mine :)) asa ca vreau s-o fac imbracata si cu rochia de mireasa. Asta va fi prima sesiune. Nu stiu daca o sa fie in mare sau intr-o piscina (aici ar fi interesante niste poze sub apa, cred ca ar iesi senzational), sau chiar la dus :D asta mi se pare si mai original!
    Iar in a doua sesiune, ca sa distrug de tot rochia, vreau sa ma "glazurez" cu sos de ciocolata din cap pana in varful degetelor de la picioare :)). Varianta mai ieftina, de rezerva, ar fi o simpla balaceala in noroi! :))
    Oricum ar fi, abia astept momentul!
    Stiu, nu sunt normala!:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place ce spui...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foooarteee frumosssssss!!!!!!!!Felicitari....si sa sti ca vreau sa vad pozele de la nunta! :-D

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate sunteti niste aiurite

    RăspundețiȘtergere
  5. Detineti o pagina foarte interesanta. Mi-a facut placere
    sa observ ca exista astfel de pagini in internetul din Romania.


    Also visit my web page ... cazare romania

    RăspundețiȘtergere