sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Lipsa de internet duce la nebunie!

Zilele in care ajung acasa de oriunde as fi plecata, si intru pe usa cu intentia de a apasa butonul magic ce imi deschide poarta catre o alta lume, acele zile completeaza reteta de a fi eu. Ei bine, zilele in care apas butonul degeaba pentru ca nu se intampla nimic, in acelea descopera omu' din jurul meu cum sunt eu cu adevarat. Calma azi, calma maine, dar cand RDS-ul vietii isi bate joc de tine, te enervezi si urli ca un nebun!! Acum as spune-o pe aia cu: "de ce platesc abonamentul pentru o luna intreaga?? Hai sa-l platesc doar pentru zilele cand functioneaza toate: si net, si tv si telefonie fixa!" Din pacate nu o pot spune ca nu platesc eu toate astea.. Multam mami!
Astazi a fost a 3 zi pe saptamana aceasta si a nu stiu cata oara in ultima luna cand brusc RDS-ul hotaraste sa te lipseasca de lucrul la care ai dreptul prin contractul acela de 'nspe mii de pagini pe care nu-l citeste nici naiba! Nu tu TV (nu ca in weekend as avea la ce ma uita), nu tu fix (nu ca as suna de pe el) si nu tu net (strigator la cer, nu alta!!). A sunat mama la ei, a facut scandal si dupa vreo 6 ore tonul telefonului fix ce se aude chiar din strada ne-a anuntat ca miracolul s-a produs. Primul lucru intru pe facebook si dau cu nasul de poza asta.. Ce coincidenta. Am "furat-o" fara nici o remuscare si mi-am trantit-o la mine pe blog alaturand ei acest text lipsit de acel 'ceva'. Incepusem chiar sa ma ingrijorez ca nu voi avea ce face peste weekend vazand ca timpul trece, se face seara si nimeni nu misca nimic.. Filmele ce le am sunt toate bifate, net sa caut ceva nou nu aveam, TV-ul nu functiona, omuletzul meu nu era prin BV si chiar daca era, avea treaba, nu timp sa-mi tina mie de urat si sa-mi explice ca de fapt bau-bau nu exista. Bine ca toate au revenit la normal si ma pot bucura astfel de viata virtuala de care nu ma pot lipsi :D Pin It

5 comentarii: