duminică, 2 octombrie 2011

The day after yesterday

Compensam lipsa unor lucruri/persoane din viata noastra cu altceva, ca asa-i firea omeneasca. Nu ne place sa simtim goluri si indesam chestii pana peste masura ca sa fim noi impacati ca totu-i la locul lor.
Asa si cu planurile mele din acest weekend. Distractia de sambata cu fetele de la facultate a picat, dar am compensat print-o noapte lunga de poker, rasete si bautura (eu nu, doar baietii :D)
In schimb astazi ma voi bucura de prezenta fetelor din liceu, cele prezentate aici .
Pe la vreo 6 se da adunarea, la Modarom, ca acolo se intalneste tot brasoveanu', urcam agale pana in capatul lumii, unde stau eu, ne incalzim cu un ceai bun, ne comandam pizza, o savuram la un film misto (Bridesmaids, daca va intereseaza), dupa care vom pierde noaptea aiurea la povesti despre te miri ce. Eu maine sunt libera, la fel si Andu.. Sely este singura care merge la munci, din fericire pentru "binele" grupul nostru, va fii schimbul 2 :D
Pana maine seara nu veti mai auzi de mine.. Ziceam doar asa, ca poate va intereseaza ;)
Semnat: Cocolino ;))

Gina G.-Ti amo :x:x:x

Pin It

3 comentarii:

  1. have fun.. pacat ca nu ne-a iesit figura.. asa e cand le planuim.. ca de obicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci merci... In legatura cu b.b., ideea era sa iti faci cont pe Google si sa scrii B.B. in locul acelui anonim ;)

    RăspundețiȘtergere