joi, 20 octombrie 2011

Dinosaurs were invented by the CIA to discourage time travel!

Nici o legatura intre titlu si ce voi scrie. De fapt, nici o legatura intre frazele ce le veti citi. Este joi, ora 15:30, am o groaza de munca, dar nici o tragere de inima sa fac ceva. Si decat sa fac tampenii, mai bine dau un refresh creierasului meu cu o tura de blog.
Weekend-ul 29-30 octombrie sunt plecata. Pe la Moeciu, Bran.. inca nu am batut in cuie locatia. Dupa un an  juma ne-am hotarat sa mai facem o escapada impreuna prin imprejurimi, ca sa intram cu forte proasptete in iarna. Vorbesc la plural ca ma refer la colegii mei de la munca. Cum in primavara anului trecut am fost la Magura, in aceasta toamna nu ne mai cataram pe coclauri si ramanem la poalele muntelui. Am ales ultimul weekend din octombrie ca vine salariul vineri si nu ne prinde nici 1 noiembrue pe drumuri fara cauciucuri de iarna.. As spune perfect. Nu stiu cum se face ca iar ma agit ca un Pepsi expirat sa gasesc o locatie cu de toate, ideala pentru un weekend departe de agitatia orasului. Am gasit cateva, acum sper sa fie si pe gustul colegilor mei pretentiosi.
Cea mai interesanta pensiune gasita este Casuta din Povesti (corp I, ca inchiriem tot).
In fine, inchei cu o intrebare de baraj, sau mai degraba o rugaminte: daca aveti idee de vreo pensiune draguta prin zona (Bran, Moeciu, Tohanu, Rasnov... zona asta) indrumati-ma cu ceva link-uri sau pareri. Merci fain!!
PS: Hai ca-i tare titlul!! :)) - De pe facebook de la Bobocel l-am luat :D Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu