luni, 10 octombrie 2011

Weekend - maraton cu Twilight Saga :D

Friiig, ingrozitor de friiig. Daca asta-vara eram in extaz datorita mutarilor de prin firma, astazi regret ziua in care am aflat de aceste mutari, zi in care urlam fara nici un stres: weeee, ne mutam!!
La parterul lui 3DMC vara este racoare, ceea ce-i perfect, dar iarna se anunta extraordinar de rece, mai ales ca la caldura se da drumul prin decembrie, pe la mijloc (nu m-ar mira sa se dea drumul prin ianuarie). In momentul de fata, sunt ca un sloi de gheata lipit de scaun si nemiscat de secole. Ceea ce nu-i rau, ar spune cei obsedati de munca.. asa muncesc mai mult, teoretic, desi abia reusesc sa-mi misc degetele :))
Nu-i un capat de tara.. Sunt crescuta in Schei, care este un fel de Polul Nord al Brasovului, asa ca..ha ha, sunt calita in d'astea!
Ca sa tai treaba cu filmul de pe lista facuta in articolul precedent, aflati ca m-am depasit pe mine insumi. In general, inainte de a-mi aseza frumos posteriolul in pat sau in fotoliul puf primit de la gasca mea anul trecut de ziua mea, si a-mi alege filmul alaturi de care sa pierd cam 2 ore pretioase, arunc un ochi pe imdb si asfel ma hotarasc la ce film sa ma uit. In mare parte (de fapt tot timpul, cu foarte, dar foarte putin exceptii), nu ma uit la filmele ce au sub nota 7 pe site-ul mai sus mentionat. Weekendul ce tocmai a trecut am facut un maraton de Twilight Saga. Da, stiu.. trist. Dar dupa un weekend intreg de butonat televizorul si uitat la filme care mai de care, intr-un final am ajuns pe HBO la The twilight Saga: New Moon. Nu, nu este primul din serie, dar nu mi-a trebuit mult ca sa prind ideea filmului. Important este ca i-am prins gustul, iar la sfarsitul filmului, am ramas atat de uimita si de curiasa in legatura cu se va intampla, incat mi-am laut urmatorul film si mi-am benoclat ochii la el. Este dragut, daca nu ai altceva mai bun de facut, merita sa pierzi timpul alaturi de el.. Este interesant cum 2 masculi se bat pentru o gagica, si nu orice masculi, ci un varcolac si un vampir :D Acum astept a 3-a parte, la randul lui cu cele 2 parti :D
Aceasta a fost una din acele mici, foarte mici excepti cand m-am uitat la un film sub nota 7 (mai exact, in acest caz, sub nota 5 :D) Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu