miercuri, 5 octombrie 2011

Over and over again..

Simt nevoia sa dau explicatii pentru articolul de mai jos, si asta pentru ca se poate intelege gresit, asa cum s-a si inteteles de anumite persoane. Dar cu toate acestea, nu o voi face, nu are rost.. La urma urmei fiecare intelege ce vrea si gata. M-am cam saturat sa repet la infinit aceleasi lucruri, desi se pare ca asa merge treaba pe aici..
In fine, v-am spus ca detest oamenii care isi baga nasu' pe unde nu trebuie? Nu inteleg de ce consideri ca ai dreptul sa-ti dai cu parerea si sa dai sfaturi, atata timp cat nu te-a intrebat nimeni nimic? Sau stai asa.. odata ai facut parte din viata mea si consideri ca ai drepturi.. Mda, o fi asta cauza, dar nu este suficient pentru a-mi freca mie nervii zi de zi cu tampenii gen: ce mai faci, ce mai spui, dar hai mai zi ceva, si ce mai zici si evident bagam aici si discutiile interminabile legate de ce scriu eu pe blog! Si se mai mira omul de ce imi sare tandara repede?! De fel sunt calma si pasnica, dar din pacate unele persoane sunt pe "lista mea neagra" si nu beneficiaza de acest tratament decat putin, mai exact atunci cand nu exagereaza cu "bunatatea" de care dau dovada.. Hai ca inchei subiectul acesta, caci cu siguranta cine trebuia sa inteleaga nu a inteles nimic si uite asa vorbesc singura.
PS: Vezi ca-s fata faina si scriu si despre tine? :))

Si ca sa nu-mi iau la revedere de la voi cu asa un speech sinistru, va spun doua bancuri scurte si funny:

•  Care-i diferenta intre o blonda si un tantar?

   Tantarul nu trebuie sa-l mangai pe cap cand suge

•  Dumnezeu a creat cerul si pamantul. Restul a fost fabricat in China
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu