duminică, 9 octombrie 2011

WTF a nins azi noapte ?????

Intr-un final apar si eu exclamand mai mirata ca niciodata: a nins azi-noapte!! Stiu, stiu, pana la ora asta tot poporul a aflat ca afara sunt 10 grade cu minus si un strat subtirel de zapada (pe la altitudini mai mari un strat mai zdravan).
Ma enerveaza la culme vremea asta.. Vineri la pranz muream de cald, iar sambata dimineata am dat drumul la centrala pentru ca nu-mi mai simteam picioarele de frig, si de atunci, centrala tot merge si tot merge.. Mi-am scos bocancii, desi sunt sigura ca o sa arat stupid cu ei in picioare luni, dar asa de putin ma intereseaza detaliile astea de nici nu va dati seama. Nu stiu cu partea de sus ce sa fac?! Sa trec deja la geaca groasa? Pai si la iarna cand vor fi geruri ce mai fac?? Ma vait atat de mult pentru ca sunt tare, dar tare friguroasa, desi astazi am stat toata ziulica cu geamul deschis :D
Ma incanta la maxim aerul acesta rece si curat..
Din toata povestea asta inteleg doar ceva: este cazul pentru o tura de shopping!! :D Stiti de ce? Pentru ca trebuie sa-mi completez hainele de iarna, deoarece nu am ce-mi trebuie. Nu ma asteptam sa vina frigul din prima jumatate a lui octombrie, desi am inteles ca de maine se mai incalzeste.
Trec de la una la alta... Scriu asta aici pentru ca mai mult ca sigur voi uita.. In capsorul meu zac trei subiecte pentru blog. Spun doar atat: Kira, nunta si film.
Cand le voi dezbate? In viitorul apropiat ...probabil.. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu