vineri, 14 octombrie 2011

Desenul ce mi-a marcat copilaria..

Se stie nu? Hai, de-odata cu mine: salutari celor nascuti in anii '80!
Am spus desen, pentru ca este unul singur. Evident, nu vorbim de desenele cu Tom si Jerry, sau cele de la Disney, ca nu's deosebite, Toti copii stiu de ele. Eu vorbesc aici de acel desen, unicul desen din viata mea: Sailor MOon!! L-am vazut de nenumarate ori, si pe TVR si la nemti si pe toate canalele pe care se difuza. Nu conta ca intelegeam limba sau nu, eram pur si simplu pe alta lume cand ma uitam la ele. Din pacate au fost interzise prin unele tari, printre care si prin Romania, din cate stiu. Se considera ca Sailor Moon are conotatii sexuale si trebuiau interzise draga, ce sa spun??!! Acum ca ma gandesc mai bine, parca intradevar erau vreo 2 personaje imbracate in barbati dar erau de fapt femei si se iubeau cu femei etc etc.
Oricum, chiar si acum mai am zecile de carti de colorat si albume cu abtibilduri cu luptatoarele Sailor. Aveam si papusi Barbie pe care le tunsesem si le vopsisem ca ele. Aveam toata echipa. Le-am aruncat cand am crescut. Ma gandeam ca ce-o sa mai fac eu cu ele, dar ma mai apuca cateodata dorul sa incing o lupta pe viata si pe moarte asa live! Tin minte ca mi-am inregistrat luptele finale din fiecare serie pe casete, iar apoi le ascultam over and over again si scriam fiecare cuvintel intr-o agenda. Si acum mai am casetele si agendele pline cu desene si dialoguri
de prin episoade. Aaa da, ma imbracam ca Sailor Moon, imi puneam strampii in cap si fugeam de nebuna prin curte de sus jos sa inving raul! Ce viata aveam cand eram doar un copil mic, inocent si nevinovat, copil ce nu cunostea problemele si nu intelegea raul din jur. Eram libera, asa cum de multe ori imi doresc acum sa fiu. Din pacate e cam greu, pentru ca nu prea reusesc sa ma detasez de viata asta incalcita a mea. Apropo, am toata seria pe DVD-uri daca va pasioneaza. Japoneza, tradus in engleza :)


Sailor Moon - Makenai


Sailor Moon - Moon Revenge


Sailor Moon - Violin Medley


Sailor Moon Super S - Watashi tachi ni Naritakute


sailor moon - Ending theme


 SailorMoon - Ai No Senshi


Sailor Moon - Rini and Helios Theme


Sailor Moon - Princess Serenity's theme


 
Sailor Moon - Star Locked



Sailor Moon - Moonlight Densetsu












Evident, ca orice serial ce se respecta, a avut un episod (in acest caz doua) care mi-au ajuns la inimioara. Episoadele cu pricina sunt 45 si 46 din prima serie, mai exact lupta finala. Daca aveti vreo idee cum as putea urca aceste episoade la mine pe blog (evident cu trimitere catre sursa), astept idei, sfaturi.. In cazul in care vreti si altele, le gasiti aici, proaspete "culese", cu subtitrare in limba romana.














Tot  ce vreti si ce nu vreti despre acest desen animat gasiti aici, iar daca stiti japoneza va invit si aici . Pin It

6 comentarii:

  1. Mandro, stii ca este lansat "zvonul" ..noh.. anuntul ca urmeaza o noua serie sailor moon in 2011?? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. no shit!! serios?? Ce tare, nu stiam..
    Dar stii tu cum este, ca orice film tras de par cu o suta si-o mie de serii, la fel si sailor moon, daca ar fi sa scoata o noua serie in 2011 nu o sa mai fie ce-a fost. Evident, asta nu inseamna ca nu o sa ma uit, fie ea si in japoneaza japonezei, fara subtitrari de nici un fel.. Dar vreau obligatoriu aceleasi voci!! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ma si gandeam ce fac eu asa matinala pe net ..... dar mi-ai facut o surpriza cu postul acesta. plus ca atunci cand l-am citit am dat si drumu la cateva melodii puse de tine. efect?? mi s-a facut pielea de gaina si am un chef nebun sa revad acest desen animat (chiar daca ultima data cand l-am vazut a fost acum 3 ani - la inceputurile jobului actual, cand pleca sefu' din briou, eu tzup pe youtube sa mai vad cate un episod)

    RăspundețiȘtergere
  4. din cate am inteles sunt aceiasi desenatori din serialul original si posibil aceleasi voeci.. dar ti-am zis ca e doar un zvon

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.luuux.com/entertainment/guess-whos-back-back-again-sailor-moon-back-her-20th-anniversary-2012

    RăspundețiȘtergere
  6. hey hey,
    Ma bucur ca nu sunt singura nebuna care se mai uita cu drag la Sailor Moon :P. Vroiam sa iti spun ca DA s-a lansat deja o noua serie Sailor Moon dar e vorba de benzi desenate din pacate :( nu de episoade. Mi-as dori din sufle sa mai faca macar un episod nou, si mie mi-a marcat copilaria ca si la multi altii si inca (la 24 de ani) plang la ele si ma uit cu tot dragu din lume ;).

    Va pup,
    OanaB.

    RăspundețiȘtergere