marți, 11 octombrie 2011

Atentie, caine rau si autobuze urat mirositoare!!

Deci da, zilnic ma confrunt cu aceasta stupida poveste. Mai exact de doua ori pe zi: cand merg la munca si cand plec de la munca. Povestea asta are loc pe strada perpendiculara cu cea pe care era sa ma calce boul ce conducea suparat pe un sens unic, evident el venind din sensu' interzis (intelegeti voi).
Si cum ziceam, de fiecrae data cand trec pe strada aceea, domnul patruped are grija sa ma sperie in asa hal incat intr-o zi o sa fac pe mine de sperietura. Desi de mai bine de 4 ani creierul si sufletelul meu stiu ca acest "animalutz" locuieste pe acea strada, in acea curte, mereu am "norocul" sa uit de existenta lui si astfel sar ca arsa cand se apuca sa latre fioros si extrordinar de galacios la mine. Nu stiu exact ce natie de caine este, dar stiu sigur ca este o matahala paroasa si baloasa. Nu, nu-i Saint Bernard, este un ciobanesc.. englezesc cred.
Intr-o buna zi o sa-i vin eu de hac si nu o sa ma mai speri, o sa-l pandesc la colt in fata portii si o sa-i fac BAAAU! in momentul in care vine alergand spre poarta sa ma latre mwu ha ha ha!!!
Aaa da, sa nu uit: v-am spus ca urasc sa circul cu autobuzul?? Sau nu-i nimic nou sub Soare cu asta? Nu sunt singura, de ce ma vait oare..?! :D Ideea este urmatoare: toata vara mi-am miscat fundul doar pe jos, la si de la munca. Evident, prin alte colturi mai indepartate ale Brasovului, ori cu taxi-ul ori cu autobuzul.
Dupa insistentele enervante ale lui mama, intr-un final astazi mi-am facut abonament pentru bus. Sincer, m-am bucurat, ca ieri mi-a inghetat fundul pe jos. Ma sui fericita in autobuz sa vin spre casa, prin Livada autobuzul s-a umplut la maxim de zici ca era sfarsitul lumii si toti vroiau sa scape mergand cu 50 barat, iar un nene la vreo 50 de ani s-a asezat langa mine. Tin sa precizez ca acest nene e vecin cu mine. Supararea mea cea mare a fost urmatoarea: nu mai suportam mirosul de tigari, bautura si fum de gratar(??)!! Pisici, ca daca mai mergeam o statie dadeam la rate, jur!! Cum puii mei te sui in autobuz cand duhnesti in halul ala??! Tu nu te simti putin prost?? Daca iesi de la munca si te opresti in prima bodega ce-o intalnesti in drum, misca-ti fundu' pe jos pana acasa, sa-ti iasa alcoolu' din sange, fir-ar sa fie de bautura, ca v-as lega de picioare si v-as tine non-stop prinsi de lustra (evident, cu capu'n jos)!! Deci, ingrozitor. Nu-mi aminteam chiar asa 'plimbarile cu autobuzul'. Tare am impresia ca o sa cobor doar dimineata cu bus-ul, ca atunci probabil nu sunt asa multi carmolisti, iar dupa-amiaza merg frumos pe jos, acum pana vine gerul ala de -20 grade! Pin It

Un comentariu: