miercuri, 5 octombrie 2011

Trucurile adolescentei

Ghiciti ce mi-am amintit eu astazi, venind spre casa? Uite una si mai grea: ghiciti ce m-a facut sa imi amintesc cu nostalgie de vremurile de acum 9 - 10 ani? Urcam in pas de mars catre casuta mea scumpa, infometata si infrigurata, si am dat peste o pustoaica ce se zmiorcaia pe scarile seminarului teologic. Langa ea, era o prietena ce o tinea in brate, iar de peste drum venea spre ele un Fat Frumos atras de lacrimile virginei. A venit la ea, s-a asezat jos langa trupul ei firav, a luat-o dupa gat si o tot intreba ce are, ce a patit de plange..? Din pacate atat am auzit, caci marsul meu m-a trecut rapid pe langa povestea abia la inceput a celor doi, iar astfel nu am reusit sa mai trag cu urechea, sa vad cat de desteapta este plangacioasa. De ce desteapta? Ei bine, imi aduc bine aminte de trucurile acestea folosite adesea de  domnisoare pentru a atrage baiatul placut. Ce vremuri.. Ne foloseam de toate ciudatenile pentru a afla daca persoana de care suntem indragostiti pana peste cap (cel putin asa ni se parea la 14 - 15 ani) ne place. Faza cu plansul acela de crocodil am folosit-o si eu de multe ori in tinerete.. Ce senzatie placuta era.. Statea-i cu capul in poala si plangea-i (teoretic), dar totusi ochii erau atintiti spre el: oare vine, oare nu vine?? Dar si cand venea, nu mai scapa :))
Si uite asa incepeau povestile de iubire, povesti pure, inocente, cel putin cele de pe vremea mea. Ma scuzati va rog daca dau senzatia ca am 50 de ani, nu, nu am, dar chiar si acum 10 ani totul era mai frumos si mai sincer.
Din pacate s-au pierdut multe lucruri cu trecerea timpului, dar s-au si invatat altele, sa le zicem.. mai eficiente.
Lucrurile astea noi, le gasiti la Aletzsa pe blog, in sectiunea sfaturi despre viata sexuala si sex. Aleee, tre' dai o cioco, ca uite ce reclama iti fac..
Pana imi raspunde Ale, care-i prinsa in conferinta cu mine, Bobocel si Bubu, va las cu Vama Veche si 18 ani.. Ce viata, nu? Parca mai ieri ne bucuram de libertatea data de acesti 18 ani, iar acum nu mai facem fata problemelor si altor ciudatenii ce apar de te miri unde in viata noastra.. Cum spunea cineva "noi sa fim sanatori, ca boala vine de la sine!".
Noapte buna!

vama veche - am doar 18 ani

Pin It

5 comentarii:

  1. Si eu in timp ce vb cu voi, eram cu o ureche la emisiunea : "mama din intamplare" de pe kanal D unde sunt prezentate povestile mamelor adolescente.
    Parca pe vremea noastra ( am si eu 50 de ani) erau altcumva lucrurile.. nu ne avantam asa cu capsusorul inainte. bine ca noi aveam informatiile din revistele pt adolescenti cu o groaza de chestii si trucuri ca sa vezi cum te place un baiat si etc...
    oricum, unele trucuri au fost, sunt si vor fi universale si mereu utilizate (e nu am facut-o..deh..sunt eu)

    cand ne vedem, dau ciocolata :D

    RăspundețiȘtergere
  2. pai poate ne vedem in curand, sa-ti dau premiul pentru poveste :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ti-a mai trimis nimeni poveste??

    RăspundețiȘtergere
  4. nop.. toti vor sa citeasca, dar nimeni nu scrie :)

    RăspundețiȘtergere