duminică, 16 octombrie 2011

Alergand prin viata..

Caut cuvintele perfecte pentru a-mi defini starea. Din pacate nu le gasesc, si asta pentru ca nu exista. Simt nevoia sa inec pe cineva, altcuiva sa-i fac vant de pe vreo stanca iar cu altcineva sa ma cert ca la usa cortului.. Ciudat feeling, nu? Dati voi o definitie. As putea spune ca nu am chef de nimic si ca sunt foarte, dar foarte plictisita si din cale-afara de irascibila. As da vina pe vreme, dar stiu ca nu tine. De vreo ora caut o melodie pe net, ceva ce sa ma trezeasca, dar pisici, netu-i plin de manele si de rockareala d'aia de trezit mortii, ceea ce nu-i deloc pe placul meu. Acum mi-am amintit ca absolut nimeni nu mi-a recomandat o muzica faina, asa cum va rugasem intr-un post anterior. Dar nu-i bai, va iert, dar sa dormiti iepureste, ok?!
La tembelizor stiri despre Huidu.. Ce sa zic, oarecum mi-e mila de el, dar mai mila mi-e de oamenii aia nevinovati care au murit din cauza unui imbecil ce se crede mare si tare ca are ditamai mertzanu' iar soseaua gandeste ca-i a lui. Nu vroiam sa zic nimic de stirea asta, dar tot am zis ceva. Inchei. Revin la ale mele, ca am si eu destule belele ca sa-mi incarc mintea cu problemele altora..
Ma gandesc cu groaza ca este duminica ora 19:00 iar maine incepe o noua saptamana de munca. Daca afara ar fi 30 de grade cu plus nu m-ar deranja, dar sunt cu minus si innebunesc!! Dimineata imi ingheata toate extremitatile pana ajung la munca, iar acolo in loc sa ma incalzesc inghet mai tare, ca dhee.. vremurile-s grele iar gazu-i scump... Gata pentru ziua de azi si pentru acest weekend si pentru seara asta. O sa mai revin in viitorul apropiat, mai exact in momentul in care-mi da cineva raspunsul la urmatoarea intrebare: care pana mea e treaba cu Fabrica de masini de pe facebook ca ma innebuneste lumea cu sute de poze pe wall??!!

Alanis Morissette - Ironic

Pin It

5 comentarii:

  1. fabricutza e de la dacia campanie... si cica castigi masinutza daca faci nu stiu cati de km
    starea descrisa de tine se numeste dtare de nervi. melodie recomandata de mine : http://www.youtube.com/watch?v=04jE4eUKfYU
    e rock.. dar merge la inimioara.. asculta vrsurile

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare melodia.. nu o stiam.
    Merci de raspunsul cu fabrica de masini, ma temeam ca nu-mi va raspunde nimeni si nu voi mai reveni pe blog.. Chiar daca stiu ca e un premiu in joc, ma irita zeciile de poze de pe wall cu chestia asta.. Ale, tu nu intri in categoria asta ca tu nu ai asa multe..

    RăspundețiȘtergere
  3. urmeaza... muhahahaha...
    ai avut rockerita langa tine (Anca) si nu stii melodia??:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca-i fan linkin park, dar nu ma prea omor dupa muzica ascultata de ea. nu genul, si melodiile in sine

    RăspundețiȘtergere
  5. noh, eu nu te pot ajuta foarte mult la capitolul muzica, pentru ca de cand m-am intors din concediu, ascult foarte des Adele si Eros Ramazzotti :) Bine, mai sunt cateva melodii pe care le bag intre, dar 98% asta ascult de o luna aproape :)

    RăspundețiȘtergere