luni, 17 octombrie 2011

Straniile intrebari din capul meu

Inca una.. Nu inteleg cum se nasc in capul meu intrebari la care trebuie sa caut cu multa pasiune raspunsul pe internet? Probabil in mintea multora zac astfel de ciudatenii, si probabil multi cauta raspunsul pe net. De fapt nu probabil, ci sigur, cel putin conform Google. Intrebarile la care fac referire sunt urmatoarele, si sunt din categoria "prosti de tot":
1. Cum pana mea apar firele albe de par din cap?? - asta-i intrebarea rasarita azi dimineata in autobuz cand am vazut-o pe fosta femeie de serviciu din generala. Cand am terminat eu scoala generala, avea parul negru ca tuciul, iar acum era alba in cap..
2. Cum functioneaza pana la urma undele astea de prin aer de te poti auzi la telefon din diferite colturi ale lumii?? Inca mi se pare incredibila aceasta descoperire/realizare a domnului Ericsson. Vorbim la telefon intr-o cutiuta mica, iar altcineva de la mii de kimoletri aude vorbele noastre, si nu dupa zeci de minute ci in timp ce tu vorbesti! Nu-i asa ca-i tare? As vrea si eu o explicatie mai logica si mai pentru blonde in ceea ce priveste acest fenomen :D
3. De unde cresc unghiile?? Ca banuiesc ca nu avem unghia sub piele pana la cot! Cum se formeaza acolo sub piele de iese tare? Ce ciudat suna :))
Vai da ce de intrebari mai zac in capsorul meu. Sunt sigura ca sunt acolo, ca nu-s eu asa smart incat sa stiu toate cele ce nu le-am insirat pe acilea. Din pacate pasaricile mele si-au luat zborul cu tot cu intrebari, dar revin de indata ce le impusc (pasaricile, nu altceva).
Evident, pentru intrebarile de mai sus exista raspunsuri stiintifice si foarte adevarate (dhaaa..!) pe care nu le-as intelege nici daca mi-ai indesa o enciclopedie in cap!

UN PS MAAAARE: Sa nu ascultati melodia in timp ce cititi, ca nu va bucurati de niciuna, ca nu se potrivesc deloc, dar nu mai aveam rabdare sa impartasesc cu voi aceasta mirobolanta adunare de sunete si voci. :D

One Republic - Stop and stare

Pin It

3 comentarii:

  1. raspuns pt blonde:
    1. parul alb apare cand firul de par se depigmenteaza, cauzele sunt multe :imbatranire (corpul nostru nu mai produce pigmenti de culoare), stresul (pica si parul si apar fire albe)sau gena.
    2. feneomenul chiar ca e tare, si mai tare e ca de fapt aceste unde, au existat de cand lumea si pamantul. nea Ericsson a descoperit cum sa le transmita.. procedeul in gasesti pe wikipedia.
    3. unghiile sunt formate din celule moarte din corpul nostru.. e ca un fel de recilare a lor. Sunt aduse de prin tot corpul catre extremitati si se aduna si se compacteaza, asta duce la formarea unghiilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) ai dat search pe Google inainte sa raspunzi?...
    Mai, unele chestii le stiam si eu, dar pe mine ma uimeste mai mult: cand stie corpul uman ca este cazul sa imbatraneasca? cum simte el ca a trecut un an si inca unul si a venit vremea sa scoata fire albe? Iar la unghii.. de ce tocmai la degete se aduna aceste celule moarte? de unde pana unde stiu ele ca acolo trebuie sa ajunga?? De chestia cu telefonul nu mai zic nimic ca inca sunt uimita de treaba asta si de cat de tare-i.. Stiu, sunt intrebari de copil prostut (sa nu zic altceva), dar sa mor, ca-s uimita de evolutia corpului uman, a tehnologiei si a tuturor chestiilor ce par un miracol ca au fost descoperite...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am dat search.. :P
    Nici oamenii de stiinta nu isi pot explica acest lucru despre corpul uman.
    cat despre viitoarele descoperiri technologice, uita-te la filmele SF

    RăspundețiȘtergere