vineri, 14 octombrie 2011

Filmele ce mi-au marcat copilaria..

Si din nou salutari celor nascuti in anii '80!!
Ma gandeam sa continui seria "lucrurilor ce mi-au marcat copilaria".. Astazi povestesc vrute si nevrute despre filmele si desenele anilor '90. Nu imi amintesc foarte multe lucruri din acele vremuri, dar imi revin in minte diverse replici si actori celebri la acea vreme. Tin minte ca ma uitam la film din patul din sufragerie, pat ce-l imparteam cu bunica si cu tata. Nu intelegeam absolut nimic din filme, de citit nu prea ma descurcam pentru ca nu reuseam sa citesc atat de repede, iar unele cuvinte erau total straine pentru mine, dar adoram sa ma uit la filme cu batai, ii adoram pe Van Damme si pe Shvartzanberg-ul vietii. Bine, acum ma refer de filmele la care salivam prin '93 - '94, caci cu timpul am invatat sa citesc iar totul a devenit atat de realist incat mi-a parut rau ca stiam sa citesc. Pierdeam toate peisajele si mutrele actorilor pentru ca eu incercma sa citesc replicile. Am trecut peste. Slava Domnului ca acum stiu engleza si nu trebuie sa mai citesc subtitrarile, cateodata, stupide ale romanilor. :))
O parte din filmele de care mi-am adus eu aminte sunt acestea: Three Kings, Stuart Little, Wild Wild West, Sleepy Hollow, Thelma & Louise, Double Impact, Saving Private Ryan, Lethal Weapon 4, Armageddon, The Crow, Nash Bridges, Caracatita, Sclava Isaura... O lista si mai lunga gasiti aici
Nu m-as fi simti bine daca nu va povesteam vreo doua si despre telenovelele acelor vremuri. Banuiesc ca o stiti pe Thalia (Dhaaa, cine nu o stie?! - poate doar burlacul gastii :)) ). Mai tineti minte Maria Mercedes, Marimar, Sarmana Maria sau Rosalinda? O adoram pe Thalia (ca si acum), si incercam sa o imit cu fiecare ocazie. Ma machiam, imi tugluiam buzele, ma uitam in oglinda si vorbeam o spaniola stalcita. Ma con
Dar de Inima Salbatica va mai amintiti?? Ce tare a fost filmul acela...
In concluzie, eram foarte fascinata de telenovele. Mi se parea incredibil ce povesti de viata pot avea unii oameni. Da, bine, am aflat tarziu ca aceste filme nu sunt adevarat. Cam in acelasi timp in care s-au indurat ai mei si mi-au spus adevarul despre Mos Craciun.
Gata cu filmele, ma pregatesc pentru urmatoarea serie.. ;)

Thalia

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu