sâmbătă, 22 octombrie 2011

Freaks around me

Am unele momente in care pur si simplu imi urasc familia. Aceasta ura tine doar o secunda, pana apuc sa ma fac nevazuta. Adesea fac lucruri stanjenitoare in public, lucruri ce lor li se par ok, dar mie imi "afecteaza imaginea" :D
De exemplu astazi.. Al meu fratior a iesit cu cainele la pascut. Adica cum? Pai el sta pe banca in timp ce catelul misuna in jurul lui cu lesa de 5 metri. Lucrul stanjenitor facut de el: si-a dat drumul la muzica populara pe telefon, l-a pus langa el, statea si asculta.. Si nu in surdina, ci TAREE!! Eu linistita stateam in camera, cu geamul deschis si nu-mi puteam da seama de la ce masina se aude muzica. Ies la geam si.. surpriza, era fratemiu! Deci da, ce sa spun?! Poate in societatea asta moderna si supertehnologizata este in trend sa faci treaba asta, dar in mintea mea ingusta numai cocalarii fac asta, in autobuze, pe strada si oriunde se poate. Si ca sa completam portretul de familie, a iesit si tata si mama. Si stateau cu totii frumos inghesuiti pe banca, admirau peisajul tomnatic si lumea ce cobora din Poiana, evident acompaniati de super muzica de pe telefonul fratiorului meu.. Bine ca stau ascunsa in casa si nu dau nas in nas cu lumea ce coboara din Poiana si care poate ma cunoaste.. De vecini nu mai zic nimic :( Pin It

5 comentarii:

  1. toti ne uram familia pt astfel de momente

    RăspundețiȘtergere
  2. clar ..... in familia oricui exista cineva, care la un moemnt dat te face de ras :) la mine cel mai des o pateam cu fratemiu. acum ca a plecat, a ramas in locul lui tata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. oare ce o fi mai important?
    sa ai familia alaturi de tine,sa i vezi stand impreuna pe bancuta ascultand muzica populara la tel mob?
    sau sa nu i mai ai pe ai tai parinti si frati langa tine,gandindu te ca intr ro zi vor pleca de langa tine?

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu ce spui?? Normal ca este important sa-i am langa mine.. Daca din acest articol tu ai inteles ca imi doresc sa nu-i am langa mine, imi pare rau pentru tine, dar nu asta era ideea.. Ii ador pe ai mei parinti si pe al meu frate, asa ciudatei cum sunt. Sunt ai mei si nu-mi imaginez viata fara ei.. Imi sunt foarte simpatici mai mult ca oricand in momentele in care fac prostioare de acest fel :)

    RăspundețiȘtergere
  5. emma, stai linistita, ca fiecare intelege ce vrea.... in fiecare dintre noi exista o doza de rautate (asta a exprimat anonim din punctul meu de vedere), care la un moment dat iese la suprafata!

    RăspundețiȘtergere