marți, 11 octombrie 2011

Chestii de facut cand n-ai chef de munca :D

Daca Bobocelul spune ca-i fain, asa trebuie sa fie.. Stiam de ceva vreme de acest site, l-am tot vazut pe la Kimbozaurul meu, dar nu m-a interesat niciodata.. Incetul cu incetul au inceput sa apara si pe facebook chestii 'sheruite' de pe acest site, iar astfel curiozitatea mea s-a facut tot mai mare.. Va recomand sa aruncati un ochi cand va plictisiti si ziua pare ca nu se mai termina.. Am 'furat' cateva imagini de pe acolo, dar dupa cum ati vazut, am facut trimitere catre site, si chiar il si laud :D

CAPS LOCK!
 
Help to preserve this  
















I just realised!!














Wireless












WTF is he doing there??















So true!






















Problem?
 


Grow old with you





















Mai multe poze funny pe http://9gag.com/
Voi reveni cu o completare la acest articol, dar nu cu poze, ci cu chestii ce le poti face cand nu ai chef de munca ;)  Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu