miercuri, 19 octombrie 2011

Ceai si petale..

Imi savurez ceaiul si ascult baladele domnului Cristi.
Totul se misca incet in jurul meu, pare o seara perfecta pentru a ma bucura de ceea ce am. O seara doar pentru mine!
Imediat ce am venit de la munca, m-am incalzit usor cu o baie fierbinte, cu spuma si petale.
Acum astept sa-mi termin ceaiul ca sa ma strecor incet in pat si sa butonez televizorul cap coada de zeci de ori. Cred ca nu pot sa adorm daca nu fac treaba asta in fiecare seara. Face parte din ritualul meu de adormit. Asta si faptul ca adorm cu el aprins. Nu pot pune geana peste geana daca in camera este intuneric bezna si nu il aud pe Gadea sau pe Badea (in functie de ora la care adorm) povestind despre nemurirea sufletului.
In momentul acesta ma impart intre acest articol si pozele de pe facebook ale Alexandrei, si ma intristeaza suferinta ei. Ma doare sufletul cand ma gandesc prin ce trece, dar pielea de gaina mi se face in clipa in care constientizez ca moartea vine pe neasteptate. Da, stiu, cu totii suntem datori cu o moarte, dar este straniu cand te gandesti ca poate in minutul urmator poti inceta sa mai existi pe acest pamant.. O fractiune de secunda poate face diferenta intre viata si moarte.. Doar atat!

Iris - Stele in par
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu