joi, 6 octombrie 2011

Sfaturi pentru master

Vorbeam duminica cu Andu meu de master (da, mai vorbim si d'astea, nu numai barfe si povesti amoroase) si am aflat ca ea la anul are de gand sa se alature din nou  vietii de student si sa-si incerce norocul la master. In ce domeniu? Nimeni nu stie.. Si uite asa am realizat ca parca si eu as vrea sa fac master-ul, sau cel putin ar fi cazul sa ma apuc sa-l fac, desi din 2009 de cand am terminat facultatea, mi-a disparut tot cheful de examene si profi.
Ideea este urmatoarea: vreau sa fac master pe alt domeniu fata de facultate, deci orice altceva decat Relatii Economice Internationale si tot ce tine de ASE. Din ocheadele aruncate de mine pe la facultatile din Brasov, am gasit urmatoarele mastere interesante:
1. Politici si strategii de marketing (zi)
2. Administrarea afacerilor in turism (zi)
3. Management si strategii de afaceri (zi)
4. Managementul afacerilor (zi)  
5. Management financiar-bancar (zi)
6. Gestiunea campaniilor de imagine (zi)  
7. Cultura si discurs in spatiul anglo-american (ifr)
Stiiiu, pozitile 1-5 sunt de stiinte economice, tocmai ce spuneam eu ca vreau sa evit, dar ce sa fac, daca in acel domeniu sunt cele mai faine mastere? Stiti pe ce principiu merg eu, cat si Aletzsa din cate am inteles?! Ce nume de facultate suna mai pin - pin pe aia o aleg. Nu vreau ceva anume, desi m-as orienta catre turism sau marketing.. sau ceva vanzari. Pisici, cred ca o sa fie o alegere tare greu de facut.
Voi ce credeti ca mi s-ar potrivi din cele insirate mai sus? Pin It

2 comentarii: