marți, 12 iulie 2011

Meet my sweet girls

M-am decis sa va fac cunostinta cu oamenii cu care imi pierd eu timpul aiurea.
Am zis ca o poza recenta in care sa mi se vada si mie mutrisoara (ca tot am iesit la inaintare din anonimat) ar fi ok pentru inceput. Asa ca una din cele mai noi poze (din weekendul ce tocmai s-a incheiat) ar fi perfecta. O sa pun cate una pe zi. O sa termin repede, ca nu am multi prieteni :))
Asadar, eu, in prim-plan, cea care incearca sa-si ia zborul este Ely, fata caruia ii cautam eu pereche, iar ultima, dar nu cea din urma, este Andu meu.
Intr-un cuvant, noi suntem cele 3 care au speriat vestul, sau Pietrele lui Solomon.
Maine va fac cunostinta cu gasca mea traznita de la facultate.
O seara faina!
PS: Posibil ca pe majoritatea sa nu intereseze, dar parca ma simt mai ok cand povestesc de cineva, iar acel cineva este 'cunoscut' (aici, la mine acasa). Pin It

3 comentarii:

  1. pe caldura asta si la cate ore de munca am la activ nici sa zambesc nu-mi vine ....
    insa ma bucur ca ne prezinti prietenii .... asteptam si partea masculina ... burlacul gastii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Burlacul gastii e mare vedeta, sa stii :))
    Greu obtii o poza cu el, dar ma straduiesc sa caut prin arhiva :D

    RăspundețiȘtergere
  3. fii un mic paparazzo te rog :D

    RăspundețiȘtergere