luni, 3 octombrie 2011

Just having fun

Nu am mai dormit de mai bine de 36 de ore, dar ma simt excelent!!! Am multa energie si exagerat de mult chef de distractie. Poate mi se trage de la ultimile ore petrecute cu fetele mele, ore in care nu am facut altceva decat sa ne aducem aminte de viata din liceu si chefurile de la sfarsit, chefuri la care eu am lipsit in proportie de 40%. Ii multumesc pentru asta italianului: multumeeesc!! >:P
Nu am facut din lipsa mea de la aceste evenimente un capat de tara si am ascultat cu urechile ciulite si cu gura pana la urechi povestile ciudate si pline de aventura ale fetelor. Evident, gurita mea a urcat mai sus de urechi cand discutam de chefurile la care mi-am facut si eu simtita prezenta. Si uite asa, dupa ce am trecut cu brio de ora critica de azi-noapte din jurul orei 2, acum nu am somn, ci doar chef de dans, si nu pe orice fel de dans, ci pe MANELEEE!! Puneti-ma la zid, impuscati-ma, dar ce distractii trageam noi pe manelele de acum 5-6 ani, manelele alea misto :D. Aaa, chit ca va suparati, astazi va dau o manea ce imi canta in boxe de vreo ora, maneaua ce imi aminteste de chefurile de la mine si chefurile de la Tzache (un coleg de liceu) din Poiana. Dar mai ales, maneaua asta imi aminteste de El, de fostul prieten cu care am fost imediat dupa terminarea liceului. :)) Doamne Doamne ce se mai rupea in figuri pe versurile lu' Adi de la Valcea, si mai si canta.. era melodia lui :D Of of, dragalasul de el!! :* Oare isi mai aminteste lucrurile astea?
Aaa da (da, inca un bec aprins, promit ca ultimul pentru astazi), ca fun-ul zilei de azi sa fie maxim, la 8 fara ceva dimineata cand am simtit, rectific am resimtit gustul manelelor si ni s-a deschis apetitul de chef cu gratere, zbantuiala, alcool si tigari (:D) am sunat 2 fosti colegi de liceu pentru a da sfoara in tara de maretele noastre planuri. Baietii pareau incantati de ideea de a ne intalni la mine pe seara pentru un chef de chef. Acum este momentul sa imi cer din nou iertare lui Fifi ca i-am strigat dimineata: iertare, promit ca nu se mai intampla!. Din pacate Sely a mea a plecat la schimbul 2, iar Andutzu meu s-a dus acasa mai mult in patru labe de oboseala decat pe picioarele ei. In acest caz, cu cine sa mai faci chef, mai ales ca nu am mai sunat pe nimeni?? Din fericire, eu o sa mai raman singurica pe acasa, asa ca la urmatoarea ocazie anunt cu o saptamana inainte, fac si invitatii daca este nevoie :D
Pana la urmatorul party cu fetele, tin sa va anunt ca de mult nu m-am mai simtit atat de bine cum am facut-o in ultimile ore. O senzatie calda, placuta ca esti alaturi de prietene, de fetele cu care poti povesti pana si cel mai aiurea si ciudat lucru fara a se uita careva cash la tine. Asa suntem noi, fetele, niste dulci si niste scumpe si stim sa avem grija una de alta si stim sa ascultam si sa dam sfaturi. Asta a fost asa, pentru cei ce nu s-au prins de modestia mea.
PS: Este cumva un capat de tara ca mi-am permis si eu "luxul" ca dupa 5 ani sa ascult o manea mititica, dragalasa, ritmata si plina de versuri intelepte?
PSS: Ii rog pe cei ce si-au schimbat parerea in privinta mea in urma acestui articol sa ma anunte. Multam fain! :D

Secretul femeilor


Later edit (dupa vreo13 ore): Am depasit momentul manelelor, dar in schimb nu am dormit suficient!! Mi-ar fi trebuit si azi concediu ca sa imi fac norma intreaga de somn si astfel evitand momentele astea idioate cand casc de zici ca inghit tot etajul ;)) Abia astept sa ajung acasa sa dau drumul la Rock FM si sa ma trezesc odata (si la propiu si la figurat!) :D
Pin It

3 comentarii:

  1. sincer... ma asteptam la asa ceva de la tine

    RăspundețiȘtergere
  2. Adica?? Nici nu stiu daca sa rad, sau sa plang..
    Par chiar asa de manelista? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nu draga..dar se pare ca nu iti aduci aminte discutia noastra despre muzica din acele prime 22 de ore impreuna cu toata gasca... cand am facut o clasificare a melodiilor preferate.. in care erau incluse si primele manele romanesti.. bineinteles ca alea erau mai faine decat acum

    RăspundețiȘtergere