vineri, 28 octombrie 2011

Schimbarea unei schimbari

Blogul meu este catalogat prin diverse locuri ca fiind personal. Va spun asta pentru ca poate inca nu v-ati dat seama... Si pentru ca de fiecare data cand scriu ceva doar ca sa fie scris, mai pe scurt lucruri neinteresante, caut sa ma justific prin a aduce argumente gen: este blogul meu, este personal si scriu ca ma taie capul! Nimeni nu este obligat sa citeasca :)
Si acum sa trecem la lucrurile ce le scriu doar ca sa fie scrise.. Dupa marele anunt facut acum cateva articole, cum ca in acest weekend evadez prin imprejurimile Brasovului cu colegii de la munca, acum vin si anunt cu surle si trambite ca nu mai mergem nicaieri. De ce? Pai nu stiu.. Pur si simplu saptamana aceasta nu a mai zis nimeni nimic de aceasta iesire.
Cert este ca luni ma vad cu gagicile mele: Andu si Sely. Ca de obicei, hoinarim aiurea prin oras ca mai apoi sa venim la mine sa ne petrecem noapte barfind si amintindu-ne de vremurile bune cand eram zi de zi impreuna (daca mai avem amintiri de discutat, ca la cate nopti am pierdut impreuna...)
Cam atat pentru seara aceasta. Va las cu o melodie draguta. Din pacate pentru traditia blogului meu, nu am gasit acest cantec pe trilulilu, iar astfel m-am indreptat catre youtube. Aveti bonus video-ul :D

Kaskade Featuring Mindy Gledhill - Eyes
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu