sâmbătă, 30 iulie 2011

Durere

O zi obositoare de sambata, o zi posomorata, intunecata si lipsita de evenimente. Liniste, doar liniste, atat se aude.. Singuratatea este grea si ma sfarseste, vreau sa evadez, vreau sa plec, sa ies din casa asta mare si rece... Vreau sa uit de viata mea, vreau sa devin o alta 'eu', o alta fiinta, dar cu aceleasi preocupari, numai ca intr-o alta parte a acestei lumi, in coltul opus acestei tari... in partea cealalta. Vreau sa ma urmezi si sa-mi fii alaturi oriunde, oricand, sa ma tii de mana si sa nu-mi dai drumul niciodata. Vreau sa ma iubesti asa cum o faci acum, neconditionat. Vreau sa fiu a ta pentru toata viata. Vreau sa zburam impreuna, sa visam impreuna, sa ne traim viata impreuna, sa apartinem unul celuilalt pana cand moartea ne va desparti.
Atatea ganduri ma cuprind, as vrea sa le insir pe toate, sa le traiesc si sa le simt pe toate. Vreau sa impartasesc aceste ganduri, vreau sa le scriu, dar sunt prea multe si prea obositoare. Aceste 10 degete nu gasesc tastele ca sa imi insire povestea. Atat de greu... Atata intuneric a adus acest eveniment in viata mea. Mi-e frica, atat de frica de sfarsit...

Oriunde ai fi


Pin It

5 comentarii:

  1. 1. oare faci modificari la interfata in timp ce eu comentez???? mai nou, tot aud un sunet ciudat, si e venit de pe blogul tau :D
    2. ce'i cu depresie/melancolia asta pe tine?! capu' sus :) iti inteleg starea perfect, insa gata!!! tocmai ai implinit 24 de ani si trebuie sa te bucuri de varsta asta! plus de asta, mai ai asa putin pana la concediu .... ai alaturi persoana iubita, familia, prietenii ..... bucura-te de viata
    3. uite o melodie care pe mine m-a binedispus oarecum acum 2 saptamani cand eram in aceeasi stare ca cea pe care o ai tu acum: http://www.youtube.com/watch?v=00fev47CF5A

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Este sambata seara si am zis ca doar eu sunt in casa la ora asta, asa ca m-am gandit sa fac ceva modificari. Nu ma gandeam ca o sa-mi comentezi tocmai acum. In legatura cu sunetul ala, l-am auzit si eu, dar habar nu am ce-i. O fi vreun virus luat cand download'am template-uri :D
    2.Asa imi zic si eu, dar sa mor de reusesc sa ma adun. Nu incetez sa ma uit la poze cu ei si la filmuletul de la accident. Parca's nebuna. Ma gandesc intr-una la socul ce-l va avea Ale cand va afla de Mihai... Of!
    3.Suna bine melodia, dar nu o pot asculta acum. Ma incapatanez sa nu o fac :( Poate maine... Merci oricum pentru gandul bun :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sfarsitul, nu e de fapt sfarsit. e doar un nou inceput.
    Capusorul sus... schimbarile sunt mereu si vor fi mereu langa noi si in noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. I know Aletzsa, but sometimes is too hard to see the good around you. I just hope for a better beginning.. someday

    RăspundețiȘtergere
  5. i know what u say... i have a lots of time that feeling... but all it will be alright

    RăspundețiȘtergere