miercuri, 20 iulie 2011

Dansul cu care chem ploaia

In asteptarea concediului.. Amr 42 de zile. Trec repede, mai ales ca se anunta o vara plina de activitati, astfel incat sa uit ca anul acesta concediul il facem la inceputul lui septembrie :)
Apropo, v-am povestit vreodata cum imi vad eu nunta? Probabil ca nu, dar o voi face in scurt timp, acum I'm not in the mood! Multumiri Aletzsei de la care am furat ideea de articol: multumeeeesc!
Aaaa da, ceva tare: de aseara mi-am inceput programul de 'micsorat' fundul. Sper sa ma tin de el, ca sa-mi ating scopul de a da jos 4 kile pana in 15 august si a ajunge astfel la 50, kile evident. Ma rog, kilograme, pentru cei cu prea multe studii care nu suporta scrisul aiurea, dezordonat si grabit. Scuzele mele :)
Programul consta intr-un playlist format din 17 melodii alese pe spranceana si eu dansand cat mai... ciudat?! Incep cu ceva mai lent pentru incalzire, grabesc ritmul cu ceva mai alert, ca mai apoi sa o las mai moale pentru abdomene, fese si coapse. Dar inchei in ritm alert, cu o melodie care o am si pe locul 2 in playlist, si anume Dire Straits - Walk of life (varianta live pentru final). De ce varianta live? Pentru ca e mai multa lalaiala si astfel imi permit sa-mi relaxez muschii dupa 65 de minute de dans, mai exact topaiala alandala in toate partile, formele si directile posibile.
Prin playlist am bagat ceva AC DC, Dire Straits, Chris Norman, ceva muzica din genul morandi (aceea de acum vreo 3 ani, cand era totusi draguta) cat si HI-Q cu Gasca mea. Vecinii mei probabil or sa creada ca am innebunit. pentru ca dau muzica tare si ma zbantui de zici ca fac farmece si chem ploaia. Prababil asa se vad umbrele prin geam de afara. Dar dheee.... scopul scuza mijloacele, nu? Va anunt daca are vreun efect treaba asta minunata la care m-am gandit intr-un moment de luciditate maxima.Pana atunci, o zi faina dragii mei!

Mark Knopfler&Emmylou Harris - All The Road Running


Pin It

5 comentarii:

  1. cred ca a mers... la mine ploua (momentan s-a intunecat ca naiba si tuna)

    RăspundețiȘtergere
  2. si prin BV a inceput sa toarne...

    RăspundețiȘtergere
  3. ar trebui sa faci un playlist cu cele mai dragi melodii .... sa spunem un top minim 10 :D sunt asa faine melodiile pe care le postezi :X

    RăspundețiȘtergere
  4. merci merci ;))
    cred ca mi-ar fi imposibil sa fac un top 10 cu melodiile preferate, pentru ca am foarte multe care imi plac, dar o sa incerc sa le caut doar pe cele 'de suflet' si sa le postez, ca un top... cu voturi :D

    RăspundețiȘtergere