vineri, 8 iulie 2011

A gift for my best friend...

FELICITARI pentru gagica mea, care astazi si-a luat permisul. Duminica se pare ca ne vom chefui mai mult decat imi programasem eu, dar orice zi-noapte de acest fel, impreuna cu fetele mele este oricand binevenita.
Pentru astazi dupa-amiaza aveam ceva planuri, dar telefonul surpriza de la Andreea mea, m-a determinat sa las treaba si sa purced in cautarea unui mic cadou pentru masina ei cea noua ce este pe drum.
Oricum, daca ne luam dupa ceea ce gandesc majoritatea barbatilor, si anume ca femeile n-ar trebui sa primeasca ok-ul pentru carnet, ci ar fi suficient pentru ele sa conduca un scuter sau ATV cu care sa-si duca sacosile de la piata acasa, faptul ca o noua soferita va iesi sa conduca pe batranele drumuri ale patriei este motiv de mare sarbatoare!
Asadar, draga mea, duminica ne vom imbata in cinstea ta, mai ales ca baietii nostri vor fi plecati, al meu peste hotare, al tau prin imprejurimi, iar al treilea nu exista. Ceva pretendenti pentru o fata frumoasa, desteapta si devreme acasa? Pin It

3 comentarii:

  1. burlacul gastii despre care ai vobit in urma cu 2-3 postari, nu e potrivit?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm... la asta nu m-am gandit, dar oricum nu prea se potrivesc, desi nu ar strica daca mi-as baga putintel nasul in destinul lor. Incercarea moarte n-are :D
    Goog ideea Yoyo, thanks!

    RăspundețiȘtergere