luni, 18 iulie 2011

Cand omul nu are ce face...

:)) Nu ma pot abtine. Probabil caldura si munca multa m-au prostit, dar azi cat a fost ziulica de lunga, am tot luat pauze cam la o ora si am stat calare pe net citind tampenii, adica chestii ca in cele 2 postari anterioare. Am incercat sa ma abtiun sa nu rad, dar chicoteam usor pe sub mustati. Si uite asa, mintea mea de geniu da nastere unei idei marete: sa postez in fiecare zi cate un banc. Ceva de genul: "bancul zilei". O sa tot fac treaba asta pana cand o sa se termine bancurile. Evident, o sa pun ceva dupa care sa razi, sa cazi pe jos de ras, nu altfel. Dar dhee, gusturile sunt diferite, deci sa ma scuze cei carora nu o sa li se para amuzant.
Pana maine dimineata la ora 00:01 (pentru ca atunci e dimineata) cand incepe maratonul meu de bancuri, va spun viata usoara si plina de ce vreti voi! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu