marți, 19 iulie 2011

Copilul de langa mine

 De vreo 2 ore am companie. Imi impart biroul cu o pustoaica blonduta, cu ochii verzi, scumpica foc. Are nu mai mult de 6 anisori si este tare vorbareata. Taaare! De obicei la ora asta eram plina de energie, dar multimea de intrebari si afirmati ale pustoaicei m-au obosit ingrozitor de tare. Desenam, coloram, decupam, lipim... Ca la gradinita. Dar e bine, ca mi-am amintit de vremurile cand eram si eu un mini copilas si faceam prostioare de genul. Dar totusi, eu parca nu vorbeam atat de mult si nici nu eram asa de curioasa. Zaresc pe sub ale mele mustati acelasi zambet cam de juma de ora, cand m-a intrebat daca vrem sa fim prietene. Ce dragut. Normal ca i-am zis ca da. ;))
Mai tineti minte cand aveam si noi 9-10 ani  si ceream prietenia? Ma rog, nu noi, ci baietii. Desi parca si baietoiul din mine a facuta asta o data. Da, vorbim de 2 situatii diferite, dar daca tot mi-am amintit, am zis hai sa mai umplu cu ceva 'paginile goale'.
Oricum, apele s-au mai linistit si pustoaica a plecat. Da, intre timp s-au intamplat multe (fata de cand m-am apucat eu sa scriu), pentru ca la munca imi e greu sa scriu cursiv, fara sa fiu intrerupta. Ba ma mai impiedic de-o factura, ba de-un telefon, ba de-o intrebare, ba de niste inimioare si stelute ce asteapta sa fie decupate. Ca sa scriu 10 randuri cand sunt la munca, am nevoie de o juma de zi.
Oricum, acum sunt franta, iar gandul ca ajung la 9 seara acasa ma ingrozeste. 3 ore de curs de la 17 - 20 nu imi fac deloc cu ochiul, dar daca am promis ca o sa fiu prezenta, o sa fiu! Ma tin de promisiuni. Pin It

7 comentarii:

  1. Merci. Si intrebarea de baraj: te cunosc sau din pura coincidenta ai ajuns pe la mine?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e pura oincidenta doar lene... mi-o fost lene sa scriu aletzsa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Ceva imi mirosea a cunoscut.. dar cand am vazut ca aceasta Alexandra are si profil de blogger proaspat nascut, am zis ca nu are cum :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, cineva interesat de activitatea mea... wheee ;))
    Un curs stupid pe care l-am tot amanat, dar telefonul imi suna din 2 in 2 zile ca sa ma cheme. Am zis ca trebuie sa merg intr-o zi, ca altfel nu scap. Stai asa, cum se numeste exact? Hmmm... ceva Beuty and make-up. De la Avon, manca-i-ar mama, ca m-am facut reprezentat (cu numele lu' tata ca eu figurez ca rau platnic :D din vremea cand cheltuiam banii aiurea, adica prin liceu, si nu-mi plateam facturile la timp). Oricum, marti s-a amanat cursul.. pe joi :(( .. eram doar eu :D

    RăspundețiȘtergere
  5. dar suna interesant :) bafta

    RăspundețiȘtergere