sâmbătă, 9 iulie 2011

Sambata dimineata

Dimineata, o dimineata calduroasa de sambata, intr-un apartament la etajul patru. Casa straina, pat strain, lucruri straine, dar m-am acomodat destul de repede peretilor mult prea goi ce ma inconjoara. Ma uit la televizor, ca in fiecare sambata si duminica. De la 09:25 pe Disney Channel. Copilul din mine renunta greu la desene si la high school musical-uri. Pacat ca dublajul strica tot farmecul filmului. Astazi se anunta o zi grea, curatenie din plin si papa bun pentru socrii ce se intorc din concediu din Turcia. Da, ei au fost mai harnici ca noi, dar in septembie cine se va bucura de plaja si distractie?
Aventura mea departe de culcusul meu se incheie astazi cand ajung acasa, in camera mea, la calculatorul meu, la muzica mea, la patul meu si la catelul meu de care imi este incredibil de dor.
Acum, cu un ochi la tastaura laptop-ului si cu unul la film, incerc sa-mi gasesc cuvintele pentru a incheia ceea ce am inceput astazi devreme.
Prind curaj si ma ridic din pat. Nu, nu s-a terminat filmul, dar timpul astazi ma ignora si nu ma asteapta. Asadar, la treaba cu mine. Curatenia din apartament nu se compara cu cea de la casa, nu? Termin repede si am timp de lenevit... Pin It

7 comentarii:

  1. ai experimentat viata-n doi ca si cuplu. astept impresiile :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Impresii? Aiurea, ciudat.. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. La nimic :))
    Probabil d'aia nu sunt asa dezamagita

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum vorbind serios. Este ok viata asta in 2. La noi e mai misto ca si lucram in acelasi loc si dimineata plecam impreuna, dupa-amiza la fel, exceptand zilele in care omuletul meu isi revenea dupa o noapte lunga, zi in care nu ma onora cu prezena la munca.
    In concluzie: imi place viata in 2, chiar si la apartament.

    RăspundețiȘtergere
  5. mai, e bine ca va intelegeti :)

    RăspundețiȘtergere
  6. trebuie sa stati mai mult timp in apartament doar voi 2 :D

    RăspundețiȘtergere