duminică, 17 iulie 2011

Duminica

Poate prea dimineata pentru cineva care a chefuit toata noaptea. Dar nu este cazul meu, desi nici eu nu am putut sa dorm cum as fi vrut.  Stiti ce am chef sa fac azi? Sa ma sui in masina si sa plec unde vad cu ochii. Sa-mi fac un CD cu Dire Straits pe care sa-l ascult over and over again. Nu am o tinta, nu vreau sa ajung nicaieri, ci doar vreau sa fac lucrul asta, de dragul vremurilor in care ieseam o data la 2 zile hai hui cu masina.
Astazi sunt o plangacioasa si nu stiu de ce. Probabil melodia ce o ascult este de vina, desi o aud usor in fundal, fara a asculta atent versurile.
De fapt... asta este una din zilele acelea in care as vrea sa scriu anumite lucruri ce acum nu le mai pot scrie. Dar le tin in suflet, doar pentru mine, desi este mai greu asa. Oricum, sper sa imi treaca repede.
Gata, nu mai am putere sa scriu. Cred ca voi lua o pauza cateva zile. Am nevoie de o perioada pe care sa o petrec doar cu mine.

Dire Straits - Brothers in arms


Pin It

Un comentariu:

  1. hmmmm... este prea dimineata la 10:12 ....eu care am reusit sa ma bag in pat la 7:30 dimineata....eee.. acum e 12:00.

    Fiecare avem perioade de genul asta de mai sus descris. Eu le numesc momente de sinceritate mult prea subiectiva. Trec...toate trec. Desi recomand sa le scrii... lke scrii macar intr-un fisier de word.
    hai ca ma apuc de munca de fotograf de dupa... te-am pupacit

    RăspundețiȘtergere