luni, 1 august 2011

I'm back!

Gata, mi-am revenit. Sunt din eu, acea stupid girl ce nu stie pe ce luma traieste, ce si-a cumparat azi o pereche draguta de balerini negri, ca pe cei ce-i aveam i-am desperecheat asta'vara si habar nu am cum am facut treaba asta, dar clar este ca nu mai gasesc un papuc, mai sunt aceeasi Emma ce inca strange bani de Turcia (am gasit 7 euro maruntis de prin calatoriile anterioare, poate-mi cumpar ceva dragut de prin bazar cu ei, ca haleala si bautura ii asigurata), dar in schimb, nu ma mai vait de caldura. Si stiti de ce? Bine bine, nu mai sunt 40 de grade afara, dar mi-am mutat biroul. Cum de 2 ani de cand criza ne sufla in ceafa, eu nu am auzit pe nimeni sa-si extinda birourile din firma, ci toata lumea se restrange, asa am facut si noi. Din 3 etaje, acum suntem 2 la capacitate maxima. Si eu am ajuns la parter, unde-i racoare si miroase frumos :) Evident, cum sefa mea este in concediu de imediat 2 saptamani, toata munca titanica de a cara tot ce se afla in biroul ala imens de 3 persoane a cazut in carca mea. Bineinteles, cu ajutorul masculilor de prin preajma, carora acum le multumesc. Dar cum la conta te ineci in hartoage, in dosare si in toate prostiile, 2 zile nu am facut altceva decat sa golesc si sa umplu dulapuri. Si pana mea, suntem 2 muieri la conta, dar avem 3 birouri, 5 dulapuri si 6 'noptiere' (nu-s noptiere de dormitor, ci alte tampenii ce seamana cu cele mai inainte mentionate). Evident, in coltul meu de birou e curat si frumos, iar la sefa' e cam dezordine, dar ce pisici, doar vine fresh din concediu, sa traga si ea putin de matahalele de dulapuri cu care m-am luptat eu 2 zile, din care una a fost 25 iulie cand am implinit
mumoasa varsta de 24 de anisori. Varsta tocmai buna de maritat, numa' ca nu ma cere nimeni :D
Asa, si cum saptamana trecuta nu prea am fost in stare sa ma concentrez la ce am de facut, azi am tras ca o camila obosita sa ajung catusi de cat la zi, ca joi vine sefa' si eu nu am facut nimic. Si cum in concediu plec exact in inchidere, va trebui ca in luna august sa trag tare sa pot respecta si eu ca un om mare si responsabil deadline-ul de inchidere a lunii august. Chestii neinteresante pentru cei ce habar nu au despre ce palavragesc eu p'acilea.
Apropo, stiti cum va fi vremea maine?? Ca tare as vrea sa-mi asez de azi toalele ca sa ajung si eu ca un om responsabil cu descuiatul firmei la o ora rezonabila la munca, nu ca azi, cand 3 omuleti faceau poteca in fata firmei. Of of.. ce greu e sa fi sef, cand nu-i sefa' prin preajma :D Pin It

4 comentarii:

  1. o sa fie cam frigutz... asa au zis astia cu vremea lor... in fine...
    Lasa mandro ca e bine sa fi sef.... sa te vad eu sef si dupa aia mai discutam.
    Gata articolul, micul meu obsedat sexual. astept parerea ta

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept weekendu-ul sa-l citesc, ca la cat ai scris, la munca nu o sa am timp :))
    Glumesc, in pauza de masa o sa citesc cu atentie 'povestea' cu sarutul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. e bine sa fii sef, dar ajungi si la acele zile in care trebuie sa faci rost de bani de salarii, bani de bilete la ordin etc etc ..... ca doar sefu al mare te-a pus sefa de plantatie :) si trebuie sa te ocupi si de aceste aspecte :) La tine nu cred ca se pune problema de astfel de zile, dar eu pur si simplu pe urasc :D dar sefia are si aspecte placute ....

    @aletzsa: lung nene articolul, dar interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ioi ioi si inca cum?! am si eu zile d'astea cand stau doar in mail-uri si telefoane la toti ciudatii care iti vorbesc cu un sictir maxim, iar tu stai si te milogesti ca prostu' sa-ti plateasca serviuciul efectuat,a carei scadenta a depasit si varsta bunicasii! Grele zilele astea.
    PS: Fa-mi si mie un rezumat la articolul Aletzsei :D

    RăspundețiȘtergere