joi, 7 iulie 2011

Bate vant de libertate

Mai este mult, dar incet incet zilele trec si plecam sa ne bucuram de cele 10 zile de relaxare. Dar deocamdata imi fac planuri pentru intervale scurte de timp, pentru ca imi plac mai mult evenimentele de genul "hai, mergem? mergem.." si plus de asta, ceea ce este planuit si pus prea mult pe hartie, niciodata nu va iesi ca la carte. Acum sper sa nu fie si cazul mult asteptatului nostru concediu. Asadar, daca vorbim de planuri pentru viitorul foarte propiat, ma multumesc cu ziua de duminica, zi in care vin gagicile la mine pentru o seara ca intre fete. Din nou vom scoate amintirile din 'putul gandirii' si vom vorbi vrute si nevrute, ca doar suntem femei si asta facem noi in marea majoritate a timpului: vorbim mult, prost si fara rost! Ma contrazice careva?
Pana una alta, maine este vineri, asa ca ma declar in vacanta!
PS: Yoyo, esti pe aici? Nu mai dai nici un semn? Pin It

3 comentarii:

  1. :)) hai ca m-ai facut sa zambesc .... am cateva zile libere (mai bine spus am avut, ca astazi este ultima) si am vrut sa ma rup putin de lumea virtuala. dar am intrat la 2-3 zile si am citit ce ai scris :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Apai no, se mai intampla..
    Apropo, tot nu mi-am satisfacut eu curiozitatea de a stii daca te cunosc sau nu? Asadar, esti tu acea Yoyo care a fost cu mine la facultate, or' ba?

    RăspundețiȘtergere