luni, 11 iulie 2011

Picaturi de ploaie

Cine ar fi crezut ca intr-o zi cu 35 de grade, cu cer senin, asa cum rar vezi, apar norii de nicaieri si se pune de'o furtuna tocmai buna pentru a racori asfaltul incins, cat si oamenii prajiti la soare. Eu cel putin ma gandeam ca nu o sa mai vedem ploaie decat peste muult timp, dar se pare ca barometrul meu nu functioneaza bine.
La Ale la status vad ca scrie "ploua cu gheata..." Asadar, potopul vine de la Predeal. Dar este mai bine asa, ca dupa o plimbarica de 2 ore de dimineata cu fetele, am ajuns la munca si am dat peste cuptorul ce ne incalzeste sufletele cu cele 40 grade ale sale. Oricum atmosfera s-a mai racit, desi rochita mea nu este de aceeasi parere. Tot cald e!!
Aaa da, v-am spus ca m-am bronzat ca tractoristii? Ieri am avut o bluza fara umeri. La o prima vedere, totul pare ok, dar am avut geanta pe un umar, asadar am o dunga stupida si nelalocul ei pe umarul drept. Si m-am plimbat doar vreo 3 ore prin oras, cat mai lipita de perete, savurand din plin urma de umbra de-a lungul trotuarului.
Of of. Trebuie sa ma incumet sa ies la soare, macar putintel, sa capat si eu o culoare in obrajori, asa ca toata lumea.

Later edit (cam dupa juma de ora): Afara toarna cu galeata, iar eu sunt in sandale si in rochita si nici nu stiu sa inot! :(( Pin It

3 comentarii: