sâmbătă, 2 iulie 2011

Incantata de cunostinta

Citez: "blogul tau e anonim, atata timp cat nu te decizi sa iti recunosti blogul cu un articol gen : asta-s eu, stapana blogului si cu o poza alaturata. Sau ca mine sa te faci public pe facebook, neogen,toateblogurile.ro, zelist si etc..."
Pe Aletzsa o sa o trag la raspundere daca ceva nu iese ok :D
Ei bine, sunt Emma (normal se scrie cu un singur "m", dar asa imi place sa ma semnez), am 24 de ani (ii implinesc luna asta pe 25) si sunt din Brasov. Am terminat Relatii Economice Internationale in 2009 si liceul silvic in 2006. Sunt impreuna cu Kimo (da, bine.. Mircea) din 21 decembrie 2007. Aaa da, numele meu de familie e Negura. Si ma mai cheama si Elena. Hmmm.. ce sa mai zic? V-as da link catre pagina mea de facebook, dar e private si nu poti vedea nimic. Nu, nu o sa schimb setarea asta! Am hi5. Ma gasiti daca ma cautati dupa nume.. cred.
Evident, nu va ganditi acum ca o sa incep sa trimit mass-uri cu adresa mea de blog, ca nu o sa fac asta.
Detalii? Cereti-le daca vreti sa stiti mai multe, pentru ca eu nu mai am idee ce sa va mai spun.
Nelamuriri? Intrebati-ma!
In concluzie, ma bucur ca nu trebuie sa mai sterg arhiva de acasa in fiecare zi :)

PS: Aia din poza sunt eu... putin mascata, poate mai am vreo sansa si nu ma recunoaste nimeni :)) Pin It

2 comentarii:

  1. Aia cu ziua ta de nastere era express pt noi...grupul vesel... ne-am prins...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) nu neaparat pentru grupuletul meu vesel, ci pentru cei ce ma cunosc, in general :D

    RăspundețiȘtergere