vineri, 15 iulie 2011

Evenimente ce nu trebuiesc ratate

Si pentru ca astazi este vineri, si este ora 17 imediat, zgubilitica din mine imi indeamna degetele sa posteze aiureli, dar nu ma opun ca imi place senzatia.
Cum majoritatea oamenilor nu mai pot face nimic fara a sta cu un ochi la facebook asa si eu, nu ca ar fi ceva nou.
Ma gandesc cum sa imi programez timpul, pentru ca la sfarsitul lui 2012, inceputul lui 2013 trebuie sa 'particip' la 4 evenimente mari si late, organizate de diversi insi pe reteaua de socializare mai sus mentionata. Da chiar! Retea de socilizare -> evenimente -> eu si cateva milioane de oameni -> preteni mai multi pe facebook. Viitorul se arata promitator!
Sa trecem la oile noastre, care spun ceva de genul: Emma nu este o fiinta sociabilia, dar se descurca ea cumva si o sa intre in discutie cu americanu' de peste Prut. "Hai, hau ar iu duing? a? a?"
Evenimentele is urmatoarele (nu le stiu ordinea, dar banuiesc ca year 2013 o fi ultima):
1. Waiting
2. The Zombie Apocalypse
3. 2012 - Afterparty
4. year 2013
Cine se mai baga, ca va dau invite?
Apropo, ca poza mi'o dat o idee: ne facem un grup antitero care sa lupte cu zombie, atunci cand cica s'or scula? Fac rost de numarul lui Chuck, il ademenim in grupul nostru si vom fi de neinvins! Mwuahaha...

LE: floricelele de pe sus (da, alea roz), nu se prea potrivesc cu zombie din capul meu, nu? Pin It

7 comentarii:

  1. ma pricep la un counter strike.... da-mi o mitraliera si ma bag :D

    RăspundețiȘtergere
  2. m-ai blocat cu postul asta .... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ale: te iau in grup si te fac tragaci principal :D
    @Yoyo: e de bine?

    RăspundețiȘtergere
  4. e de bine ... ca vreau si eu in grupul asta antitero :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca am inceput bine. Suntem 3 gagici, sigur speriem Vestul! :))
    Apropo, misto Daniel Bedingfield - If You're Not The One - e pe repeat ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sefa, ma bag si eu in echipa ta... Daca mai este loc

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine sefu'. Loc este destul, trebuie sa fim cat mai multi, desi si daca suntem 4 facem fata :))
    Pe tine te numesc coordonator de lupta, ca si asa esti bun de gura :D

    RăspundețiȘtergere